Hallo dames, Afgelopen maart is onze engelse bulldog Chopper overleden,hij was nog maar 6 en had problemen met het hart waar ze hem niet mee konden helpen.... Nooit gedacht dat hij eerder zou gaan dan onze westie van toen 15... Wat mis ik hem nog dagelijks.. En nu,nu heb ik de moeilijke stap moeten maken om morgen onze kleine meid Rakker te laten rusten. Ze is op,helemaal op.... Ik was 18 toen ik haar als pupje in mijn armen en hart sloot,en nu gaat ze mij na 15,5 jaar verlaten... Ze weegt nog maar een kleine 6 kilo,een maand geleden nog 7,8,en ze heeft al diverse malen anabolen spuiten gehad voor haar achterpootjes...helaas hebben die niks bij naar gedaan. Ze is al doof en blind en als ze een keer loopt dan stoot ze zich.. Vanmiddag lag ze te hijgen in haar mandje wat er op duid dat ze pijn heeft,dit was voor mij de druppel.... Heb lief en leed gedeeld,overal ging ze mee naar toe....nu kan ze niks meer...dit is Rakker niet en ze verdient zoveel beter.. Morgen om 12:00 komt de dierenarts bij ons thuis om haar in te laten slapen,in haar eigen vertrouwde omgeving en de geur die ze kent.. Ik ga haar missen,zo heb je nog 2 honden om je heen rennen en zo is het heel erg stil.....ik wil haar nog niet kwijt,maar moet nu niet aan mezelf denken maar aan haar...
Ik voel je verdriet. Heb niet al te lang geleden hetzelfde meegemaakt en oei wat is dat moeilijk. Heel veel sterkte. Knuffel haar nog maar lekker vanavond...
Oh ja.. precies een jaar geleden nam ik afscheid van mijn vreselijk grote vriend en nog moet ik dat geregeld even om huilen. Maar ik vertel mezelf ook dat ik zo dankbaar ben voor het plezier dat ik met hem had. De knuffels die ik kreeg, de lange wandelingen en al het lief en leed dat ik met hem delen kon. Ik mis hem met heel mijn hart maar ben ook zo dankbaar dat hij er was. Je maakt de juiste keuze. Het moet welhondwaardig blijven... dapper zijn en de keuze voor haar maken. Zo moeilijk maar zo moedig. Sterke morgen. Wat gaat het moeilijk zijn maar iets mooiers kun je nu niet voor haar doen. Sterkte!
Sterkte, wij staan straks ook voor de keuze om onze oude labrador in te laten slapen.. (Loopt steeds moeilijker, hijgt (pijn) en hoest ook veel (vocht in de longen, vrees ik) En die beslissing is heel moeilijk.. Zeker als je ook nog kinderen heb..