Hallo! Na een aantal dagen goed misselijk te zijn geweest, tot overgeven aan toe, en een aantal dingen niet meer te lusten, ben ik gister een slijmpropje verloren ( rauw eiwitachtig), hoofdpijn en vergeetachtig, terwijl ik een mega geheugen heb Gister avond en vanochtend zware krampen in mijn baarmoeder, meer ongikrampen. Maar goed, ik moet nog een week voor mijn NOD. zou het of zou het niet? Ben inmiddels 3/4jaar van de pil af, regelmatig ongesteld.
Spannend, Bloemmetjes! Volgens mij is het nog te vroeg voor een test. Mijn tip: gewoon wachten tot NOD en dan testen. Het klinkt veelbelovend, de misselijkheid en zo! Succes!! Ik duim voor je.
Als je nog een week voor NOD zit lijkt het me erg vroeg voor al deze klachten. Ik zeg niet dat je niet zwanger zou kunnen zijn, maar volgens mij hebben die klachten er niets mee te maken. Misschien ben je er te veel mee bezig of iets anders onder de leden? Hoop toch voor je op een positieve test over een week, begrijp me niet verkeerd!
Ja, ben het met merah eens... Ik heb ook de neiging alles af te schuiven op mijn cyclus, terwijl het ook gewoon een griepje kan zijn. De dingen die je beschrijft zijn behoorlijk specifiek voor een zwangerschap, maar niet alleen maar voor een zwangerschap... Misschien heb je deze maand wel flinke PMS-aanval? Aan de andere kant: Ik ken best veel vrouwen die het gewoon ´wisten´ . Misschien ben jij ook zo iemand! Succes met wachten!
Ik sluit me bij Merah aan, al begrijp ik maar al te goed hoe graag je wilt dat dit soort klachten bij een zw-schap horen. Je kan uiteraard zwanger zijn maar de kans dat deze klachten komen door een (zo prille) zwangerschap, lijkt me klein. Succes!
Ik hoor wel vaker (in mijn directe omgeving) dat dames al vroeg "symptomen" hadden. Eentje was erg misselijk rond 8 of 9 DPO en had op 10 DPO al een posi test. Maar dit zijn denk ik eerder uitzonderingen. Nog "gewoon" een weekje afwachten meid. Ik hoop het wel voor je! -x-