Gisteren ben ik voor het eerst gaan sporten (groepsles) op een sportschool. Degene die achter de bar staat past daar, voor een klein bedrag, op op de kinderen van de moeders (het is een dames sportschool) die aan het sporten zijn. Ik vroeg de vrouw die op zou passen hoe ze het doet met kindjes die moeten plassen. Want het speelgedeelte is niet afsluitbaar en iedereen kan binnen lopen (buitendeur en deur in een halletje, deze zitten niet op slot). Zij zei me dat ze de andere kinderen dan even meeneemt. Mijn les ging beginnen, dus ik ging weg. Dochter een beetje jammeren van 'mama blijf hier' (zij zit niet op een peuterspeelzaal). Maar nadat ze naar mij zwaaide (door het raam naar de sportzaal), ging het goed. Later spiekte ik even en zag ik dat ze lief aan het spelen was. Kom ik later terug uit de les, vertelde de barvrouw me dat mijn dochter en een jongetje even alleen zijn gelaten, omdat het andere kindje moest plassen. Ze zei ook dat de dames die op de apparaten (loopband, fiets, enz.) aan het sporten zijn ook wel een oogje in het zeil houden. Maar daar kan je toch niet vanuit gaan?!? Ik vond het alleen laten echt geen fijn idee en zit er nu aan te denken niet meer 's morgens daar te gaan sporten. Wat zouden jullie doen? Stel ik mij aan?
Ik vind het heel raar dat ze eerst zegt dat ze de kindjes meeneemt en later vertelt dat ze dit dus niet doet. Het zou mij geen fijn gevoel geven.
Nee, ik vind niet dat je je aanstelt.. als een sportschool zoiets aanbiedt moet er ook wel gewoon altijd iemand bij zijn.. je kan er ids niet vanuit gaan dat klanten wel even op gaan letten of de kindjes er allemaal wel zijn.. Ik heb op een sportschool gewerkt en daar was gewoon iemand aangenomen, in een speciale speelruimte, om op bepaalde tijden op de kinderen te passen..
Nee, ik vind dat als ze zegt de kindjes mee te nemen, dat ze dat dan ook moet doen! De sportscholen hier die opvang bieden, hebben er ook iemand voor aangenomen
Hier ook opvang bij de sportschool maar daar gaat het echt niet zo. gelukkig want anders zocht ik een andere sportschool ik zou er dus zeker iets van zeggen
Dan ligt het toch niet helemaal aan mij als jullie er ook zo over denken. Het is niet een speciaal voor de kinderen aangenomen persoon. Ik vraag me inderdaad ook af of ze een certificaat o.i.d. heeft. Het wordt dan thuis wat meer puzzelen met vriend, hij gaat er voor zorgen dat hij twee avonden thuis is bij onze dochter. Dan kan ik gaan sporten zonder dat ik me druk hoef te maken of het met haar goed gaat.
Bij onze sportschool zit echt een apart lokaal waar een creche ingericht is. De kinderen kunnen daar niet zomaar uitlopen.
we hebben ook opvang op de sportschool 9-12 uur en ze hebben 2 mensen aangenomen die opgeleid zijn en dan kan er 1 met kindjes plassen en andere blijft bij de andere kids
Hier zou ook opvang bij de sportschool zijn. Dus ik ging kijken en bleek de opvang in de hal te zijn. Ik durf dat niet aan. Jan en alleman loopt er langs en naast de hal zit een zwembad, waar je via een deur naar toe kan lopen. Vond t echt jammer, want 's avonds sporten is geen optie. Op de website stond nog zo mooi dat ze een aparte ruimte hadden. Tegenvaller dus.
raar hoor, het een zeggen en het ander doen. Hier op de sportschool zijn gewoon meerdere begeleidsters. Je moet je kind vantevoren ook opgeven, en als er al teveel kindjes zijn dan kan het op dat tijdstip gewoon niet meer omdat er dan te weinig toezicht is.
Tot nu toe lukt het me om 's avonds te sporten. Mijn vriend is op tijd thuis van zijn werk. Mijn dochter 's morgens meenemen ga ik in ieder geval niet meer doen! Een lieve vriendin bood ook nog aan dat ik mijn dochter 's morgens bij haar kan brengen (woont vlakbij), zodat ik kan sporten en zij op mijn dochter past. Ze heeft zelf ook een klein meisje, dus dan kunnen ze gelijk samen spelen.