Wie iemand dit? Mijn telefoon is in het water gevallen. Direct in rijst gelegt. En gelijk de provider gebelt. De telefoon word zo opgehaald En ik krijg een leen toestel. Ik heb helaas geen verzekering hiervoor bij afgesloten. Dus moet de kosten zelf betalen. Weet iemand wat die kosten ongv. zijn? Echt een hele domme actie pff. Kan ik misschien iets met mijn eigen verzekering regelen? Het is een samsung advance van net 2 maanden oud haha. Hoop dat iemand hier een antw op heeft. Groetjes
Bij waterschade zal waarschijnlijk het hele toestel vervangen worden. Bij bijv een iPhone met waterschade beginnen ze vaak nogineens met reparatie ( zoals dynafix reparatiecentrum van tmobile) Ik denk dus dat je zo goed als het hele bedrag kwijt bent voor vervanging van het gehele toestel. Je krijgt dan een nieuwe of refurbished Maar zou idd ook kijken naar je inboedel verzekering of die schade door eigen schuld dekt
Ik had mijn samsung uitgewassen (kon die niet tegen...) 2 dagen later stond het geld al op mijn rekening (inboedel verzekering)
thnx dames morgen maar eveb mijn inboedel verzekering bellen. echt zo dom van me. ze hebben vanavond mijn telefoon opgehaald. en me een rare mobiel terug gegeven als leen toestel. ach voor nood maar eventjes. ben benieuwd hoe het afloopt in iedergeval bedankt groetjes