Ik heb al een aantal topics voorbij zien komen met foto's van woonkamers/badkamers/keukens etc. Wat ik nog niet heb gezien zijn foto's van tuinen en uitzichten. Ik woon in een heel oud huisje in Frankrijk, waarvan het interieur heel bewoonbaar is, maar nog wel een werk in uitvoering. Wat we wel hebben, is een grote tuin en een enorm mooi uitzicht: Wie volgt?
Hier alleen uitzicht op een spelende Levi Onze achtertuin sinds vorige week ( speeltoestel is zijn verjaardagscadeau ) http://94.100.113.16/1400550001-1400600000/1400568601-1400568700/1400568631_6_DKx3.jpeg
@Jel: bedankt! @Kaatje 85: Heel erg gaaf dat speeltoestel! Ik denk dat we daar binnenkort ook aan moeten geloven! Oliver is pas 6,5 maand oud maar behoorlijk ondernemend! Groetjes, Patricia
Hier onze tuin. Het grind hebben we inmiddels vervangen door gras (bleek nl toch niet zo handig met een kind dat alles in zijn mond stopt...)
Het is ook wel heel erg gaaf hoor ! De eerste dagen had Levi echt spierpijn van al dat klimmen, glijden en schommelen.
Bekijk bijlage 182097 Dit is onze tuin, wij houden van groen en weinig onderhoud. Wonen hier nog niet zo lang, maar zijn nu plannen voor eventuele borders aan het maken
Woooooow, wat een mooi huis en wat een grote tuin! Heeeerlijk zeg! Ik volg ook maar niet...onze tuin is momenteel een rommeltje en staat vol met kinderspeelgoed....en is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein vergeleken met de tuinen die ik hier voorbij zie komen...
Dank je wel! We zijn ook erg trots dat we hier een huis konden laten bouwen! Maar waarom zou je geen foto plaatsen, het is toch jouw tuin? Klein of groot, groen of niet, ben wel nieuwsgierig
Omdat ik ook gewoon niet blij ben met onze tuin en we heel hard bezig waren met een koophuis (nieuwbouw) waarbij ik wel heel blij was geweest met huis EN tuin... Maar dat gaat niet door ivm ziekte man. Dus moeten we helaas nog de komende jaren hier blijven. Dus ben ook niet trots op onze tuin oid... Over een jaar of 10, als we dan wel kunnen verhuizen, show ik alsnog mijn tuin
onze tuin is nu een grote woestijn haha we zijn hem compleet aan het verbouwen! minigraver graaft alles uit nieuw zand erin!pff wat een bende haha zijn al 2 containers zand uit! maar hij gaat wel mooi worden! 19 sept komen ze alles aanleggen!dus als ie klaar is kan ik em wel laten zien
mooie tuinen! die van ons zal ik maar effe niet showen! We zijn nog aan het werk, volgend jaar hoop ik dat hij zover af is.
Twee foto's van onze achtertuin met uitzicht. De eerste is het achterste stukje van onze tuin. Tussen onze tuin en de koeien zit alleen maar een slootje De tweede foto is vanuit ons slaapkamerraam (wij slapen beneden) Het was de eerste sneeuw die viel. Je kan zo ongeveer zien hoe diep onze tuin is en hoever wij kunnen kijken. (de oranje stipjes zijn een dorp hier hemelsbreed ca 3 km vandaan)
Hier was ik 23 weken zwanger en dit is een stukje van onze tuin. Er staat een groot deel nog niet op de foto. Langs rechts is er nog een heel deel gras en een lange oprit met een dubbele garage voor 3 auto`s. Links achter staat onze jacuzzi. Langs de kant van de struiken links hebben we nog een buitenbbq staan met een salon en een salontafel waar vuur uit komt, maar daar heb ik geen foto`s van. Ik zal er nog van trekken