Skar schrijft rekening niet af

Discussie in 'De lounge' gestart door Channie, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo dames,

ik zit met een probleem en ik word er wel zo moe van!
    Het zit zo: Wij hebben onze dochter op een kinderdagverblijf zitten. Natuurlijk moet dit betaald worden. Ik heb daarom een automatische incasso lopen bij hun zodat ik echt niet kan vergeten te betalen.

Nu was het in januarie zo dat ik op mijn bank keek en er dus niks was afgeschreven door het dagverblijf SKAR. Ik heb natuurlijk meteen gebeld. Ik kreeg iemand te spreken en die zei dat ze er niks aan kon doen. Ik zei toen van ja zo makkelijk gaat dat niet, ik heb niet voor niets een automatische incasso lopen, ik wil dat het wordt opgelost. Ze gaf me gelijk en vroeg of ik dan nu deze maand het bedrag zelf over wou maken. Ik heb dit ook gedaan.

Februarie weer hetzelfde gezeik. Ik natuurlijk weer bellen. Het zou geregeld worden, het zou vanzelf afgeschreven worden en ik hoefde mij geen zorgen te maken.

Toen kreeg ik ineens een brief in de bus dat ze xxx bedrag zouden afschrijven!! Ik schrok me wild. Ik ben maar een student ik kan dat niet betalen! Ik belde dus weer op en ze snapte het en ze zou me laten terug bellen en zou zorgen dat dit bedrag niet automatisch geincasseerd zou worden. ( Ja toen konden ze me rekening wel vinden!)

Het is nu juni en nog altijd wordt er niks afgehouden!! Ik word hier zo moe van. Ik ben zelf vergeetachtig, daarom heb ik ook een automatische incasso. Ik kreeg eergister dus ineens een aanmaning dat ik nog steeds niet betaald had en dat ik dit dus snel moet doen. Maar dat is dus het vreemde want ik zou terug gebeld worden voor een betalings regeling!! Ik snap er niks meer van en ik maak mij echt zorgen!!

Ik vraag me af of er meer mensen zijn met deze problemen. Of dat er soms onderscheid gemaakt wordt tussen werkende en studerende mama's. ( Ik krijg namelijk 1/6 deel van gemeente). Een vriendin van mij had namelijk precies hetzelfde en bij haar hebben ze een JAAR lang niks afgehouden!.

Tevens vraag ik me af hoe ik dit nu het beste op kan lossen. Ik heb meerdere keren gebeld en ik weet niet of ik nog langer vriendelijk kan blijven. Ik doe toch me best of zie ik dit verkeerd?

Groetjes een best wel boze Channie

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    #2 Bluesky, 22 jun 2009
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
    Wat je zou kunnen doen is er zelf een automatische betaling van maken. Dan heb je vanaf nu in elk geval geen gedoe meer. (als je dit doet, wel even je zutomatische incasso intrekken, anders zul je net zien dat ze het dan wèl afschrijven)

En een hele stomme vraag misschien, mar hebben ze je rekeningnummer wel goed? Voor hetzelfde geld hebben ze 2 nummertjes omgedraaid en word het ergens anders afgeschreven.

In elk geval zo ik morgen nog eens bellen want je gaat zo wel erg achter lopen met betalingen. Met dit soort dingen kun je er beter zelf achteraan zitten (vaak bellen enz) want uiteindelijk moet je het toch betalen en het bedrag loopt alleen maar op zo.

Succes!

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Thnx voor je reactie bleusky!

Dat is het punt dus, erachter aan bellen doe ik dus wel steeds. Morgen bel ik zowieso nog een keer.

Rekening nummer hebben ze zeker weten goed, het is namelijk altijd gewoon goed gegaan. Ze hebben van augustus t/m december namelijk altijd netjes afgehouden.

Die van die automatische betaling vind ik ook een goede, ik zou eens bij de opties van mijn bank kijken. Het bedrag mag idd niet meer oplopen.

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Je kan bijv. ook via telebankieren een termijnbetaling zelf regelen , dus dan word er iedere 15 de bijv. automatisch van jou rekening op hun rekening gestort je hebt dan wel een kenmerk nodig een klantnummer of zo ..

Breek me de bek niet open over die instanties allemaal want het enige wat ze kunnen is NIET luisteren ..

Succes ermee .

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Jeetje wat vervelend zeg. Houdt er wel rekening mee dat als je je automatisch incasso laat vervallen je een acceptgiro krijgt en hier 5 euro per maand meer voor moet betalen.
    Misschien kan ik je wel verder helpen want ik werk bij de skar. Wel op een kdv dus niet het hoofdkantoor maar misschien kan ik wat schot in de zaak brengen.
    Als ik je moet helpen moet je maar even pben.

Deel Deze Pagina