Mierenplaag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meiske74, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kom ik net in de keuken, zie ik ze alweer lopen: MIEREN :x
    Ik vind dat zooo vies! En wat nog het ergste is, ik weet niet waar ze vandaan komen!
    Vorig jaar kwamen ze onder de achterdeur naar binnen, maar volgens mij hebben ze nu een sluiproute ontdekt :(

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik wou zeggen: wat spititus erop doen en in de fik steken.. maaar.. lijkt me niet handig in je keuken ;)

misschien van die lokdoosjes neerleggen, en even in de gaten houden waar ze vandaag komen

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    De lokdoosjes liggen al klaar, maar het probleem is waar ik ze neer moet zetten.
    Ik ga gewoon de hele middag in de keuken zitten :)

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

haha ja dat kan je ook doen ;) pak er een stoel bij, leuk muziekje op ;) wat te eten en drinken.. misschien ondertussen nog een maskertje op doen ;)

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    lokdoosjes hielpen niet hier. stuivers ook niet.

wat nog het meeste hielp was koffiedik op de buitendrempel en knoflook smeren. toen bleven ze echt ineens weg.

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    't Is heel gek, maar ik heb geen miertje meer gezien. Zouden ze geschrokken zijn van de moordpartij vanochtend? :)
    Lokdoosjes helpen hier wel gelukkig.

7. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    lokdoosjes plaatsen en buiten goed met anti-mierenpoeder strooien. Weet niet of je een kruipkelder hebt, maar dan kan je daar ook beter wat poeder in strooien. Bij ons heeft dat goed geholpen.

Deel Deze Pagina