Volgens mij krijg je dan geen 2 vinkjes te zien bij n verzonden berichtje en is 'laatst online' ook niet meer te zien (maar dat laatste zetten steeds meer mensen sowieso al uit)
Oke... Maar je kan dus wel een bericht sturen? Want als ik kijk bij als ik iemand wil blokeren staat er dat diegene mij dan geen bericht meer kan versturen maar wel mijn status kan zien. Ik zie idd de status van diegene niet meer en kon wel een bericht sturen, maar blijft 1 vinkje staan.
als je geblokt bent staat er geen tijd meer bij hoe laat de gene voor het laatst online is geweest maar een vinkje heeft niet altijd wat te betekenen
Als je ze blokkeerd en je verwijderd de persoon daarna uit de lijst dan kan hij alsnog berichtjes sturen. Heb dat probleem hier ook gehad.
In whatsapp naar Instellingen -> chatinstellingen -> geavanceerd Daar kun je 'laatst gezien' uitzetten
Dat klopt niet, als je iemand hebt geblokkeerd kan diegene wel degelijk nog zien wanneer je voor t laatst online bent geweest. Alleen de berichten worden niet afgeleverd, ze krijgen maar 1 vinkje. Ik heb het over de iPhone dan.
Ik zit ook weleens te denken: kan bijvoorbeeld mijn oude baas ook mij op whatsapp zien, als ik zijn nummer niet meer heb en hij de mijne wel? Of moet je allebei elkaars nummer hebben?
weten jullie dan mischien ook hoe je iemand moet verwijderen uit de lijst ? want mn zusje heeft nu een nieuw nummer ook met whatsapp heb wel dr oude nummer uit mn mobiel verwijderd alleen bij whatsapp staat het dr nog wel tussen ik heb een samsung
Oh makkelijk! Dan moet je in taalinstellingen Emoji aanzetten. Instellingen > Algemeen > Toetsenbord > Toetsenborden > Voeg toetsenbord toe. Als je dan in je Whatsapp op het wereldbolletje drukt, zie je ze verschijnen.