wat staat ons te wachten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door joltje, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joltje

joltje Nieuw lid

26 mrt 2008
    1
    0
    0
    hoi wij hebben vrijdag te horen gekregen dat we worden door gestuurd,voor of ivf of ixi.Maar ik weet neit wat me allemaal te wachten staat bij mij was alles in orde maar bij mijn vriend niet.Ik zou graag van anderen willen horen wat ons te wachten staat.

2. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hallo Joltje,

Wat mij heel erg heeft geholpen toen wij te horen kregen dat we alleen maar voor ICSI in aanmerking kwamen, was de topics over dat onderwerp doorlezen...
    Daar vind je alle ervaringen van lotgenoten en emoties die je staan te wachten...
    Het heeft mij enorm geholpen toen en nu nog!
    Veel sterkte hoor!

Liefs Alice

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Beste Joltje,

Toen wij hoorde dat wij voor IVF/ICSI in aanmerking kwamen kregen wij allerlei vervolgafspraken met onderzoeken voor zowel mij als mijn man! Er werd nog een zaadonderzoek gedaan bij mijn man en bij mij inwendig onderzoek en bloedprikken bij beide!

Vervolgens werden wij ingedeeld voor een voorlichtingsavond over het hele gebeuren in het ziekenhuis! Er komt een heleboel op je af maar inderdaad veel lezen hier en info erover zoeken helpt heel erg om alles een beetje duidelijk te krijgen! Mocht je vragen hebben stel ze gerust!

heel veel sterkte en succes!

liefs Nina

Deel Deze Pagina