Hallo allemaal Onze dochter word binnenkort 4 jaar. Nu heeft ze totaal geen leuke meisjeskamer. Heeft 2 hele donker grijze muren en nu wil manlief dit zo houden en krijg er eigenlijk juist vaak leuke reacties op. Maar nu zit ik te denken dat ik het wil opfleuren met wit en roze accesoires. Alleen zat ik te denken dat een bureautje misschien wel leuk is waarop ze kan tekenen enzo. Zijn er hier meer ouders waarbij de kinderen dat op de leeftijd van 4 hadden? Graag hoor ik jullie reacties
Met wat roze erbij is het toch een super meisjeskamer? Ik denk dat ik eerder dan een tafeltje met 2 stoeltjes zou doen, als ze dan een vriendinnetje te spelen heeft kunnen ze er met z'n 2-en aan zitten!
http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/229902-show-peuter-kleuterkamer.html hier staan wel leuke ideetjes bij
yep wij hebben sinds kort een bureau bij onze dochter van net 4 op de kamer, en ik ben er erg enthousiast over! ze zit er vaak aan (twee stoelen bij) en op haar verjaardag laatst heeft ze er al heerlijk met een vriendinnetje aan zitten knutselen. ook klimt ze er wel eens op (is heel stevig hoor!) en dan kan ze lekker uit het raam kijken. eigenlijk niet de bedoeling maar bij ons kan het. ik zou zeggen: doen!
helemaal leuk bedankt voor je reactie Ze heeft namelijk ook mega veel knutselspulletjes enzo kan moeder de kast iets beter ordenen
ja doen! helemaal als ze vaak knutselt! hier kregen ze toen ze 4 werden een hoogslaper met een bureautje, stoer dat ze dat vonden!