Wat vragen jullie voor ontbijt, lunch, tussendoor en avondeten? En komt het ook voor dat een gastkindje zelf brood enzo meeneemt?
ik betaal mijn go 0,75 per dag voor lunch en tussendoortjes. ik geef zelf fruit mee. onder de 1 is bijvoeding (ik geef zelf melk en fruit mee) gratis
hier hebben ouders de keuze, tot nu toe nemen ze het zelf mee. Algemeen bij ons gob is dat er 0,25 cent per uur bijkomt als een kindje de hele dag komt. Maar er staan ook bedragen per fruit, en broodmaaltijd zodat je het zo met de ouders kunt verrekenen.
Ik betaal 6,00 per uur en dat is incl eten en drinken, ik koop alleen een pak opvolgmelk en luiers voor daar.
Bij mij zit het eten bij de prijs inbegrepen; dus brood, fruit, tussndoortjes en drinken. Babyvoeding moeten ouders wel zelf meegeven of als ouders speciale wensen hebben (bijv. biologisch) dan moet het ook meegegeven worden. Ik hou bij hoeveel broodmaaltijden en tussendoortjes ik per jaar aan de kinderen geef. Aan het einde van het jaar bereken ik hiervan de kosten volgens de lijst van het Nibud. Dit haal ik dan bij de belastingaangifte van mijn winst af. Als je ouders apart laat betalen voor eten mag je het volgens mij niet van je winst aftrekken.
Ik betaal 5 euro per uur bij mijn gastouder, dit is incl. maaltijden en drinken. Nu krijgt ze alleen nog maar opvolgmelk. Maar als ze straks met fruit enzo gaat beginnen, hoef ik niets mee tegeven. Mits ik wil dat ze een potje of iets dergelijks krijgt.
Ik betaal mijn gastouder 1 euro voor de oudste, 50 cent voor de jongste om mee te lunchen en soms ontbijt. Fruit en drinken zit erbij in. Avondeten geef ik zelf mee. Vanaf 1 jaar.
kinderen onder het jaar nemen zelf opvolgmelk mee en fruitje eventuele koekje krijgen ze gewoon. voor per maaltijd betalen mensen 1 euro aan mij of ze geven het mee, ik heb geen kinderen die mee avond eten.