Dag dames, Ik heb hier een vraagje. Ik ben 21 en ben 15 weken zwanger en studeer hbo verpleegkunde..door mijn zwangerschap zit ik volgend jaar weer in de 3de jaar en begin ik met 2 perioden van 10 weken met stage... Mijn vriend is 22 en heeft een vaste baan met een vaste contract.. Hij werkt in de instalatietechnieck.. Nou vroeg ik mij af of iemand ook in mijn geval/situatie heeft gezeten... Hoeveel kreeg jij vergoed voor de opvang voor je eerste kindje? Ik hoor het van jullie... Xoxo
Doe je een voltijdstudie en heb je recht op studiefinanciering? Dan kun je het namelijk zo uitrekenen bij de belastingdienst. Niemand hier kan je vertellen hoeveel je vergoedt krijgt, want dat hangt onder andere af van je inkomen. Hoeveel uur je kindje heengaat etc.
Ik ben student Home - DUO - Kinderopvangtoeslag Hoeveel kinderopvangtoeslag kan ik krijgen? even klikken, lezen, invullen en dan weet je het. Vraag om je heen wat de tarieven van gastouders /kdv is of kijk of ze het op een website hebben staan. Succes met uitzoeken.