Ik ging vandaag Youri halen van het KDV en maakte iets vreemds mee, en nu twijfel ik of ik wel goed gehandeld heb of dat ik spoken zag door wat er in Belgie gebeurd is! Hier komt het....... Ik ging naar de hal om Youri's jas aan te trekken en zie een man op een bankje zitten in de grote hal buiten het KDV, ik wilde net op de knop drukken om naar buiten te gaan, maar Youri nam een spurt terug naar het speelgoed! Ik Youri gepakt en weer terug naar de deur, de man had gezien dat er iemand naar buiten kwam ( ik dus ) en stond ineens voor de deur! Ik opende de deur om naar buiten te gaan en deze man floepte met een gedag langs mij heen, ik heb nog door de deur gekeken en hij was een beetje zoekende! Toen ik buiten was heb ik gelijk naar binnen met mijn telefoon gebeld of alles goed was, want deze persoon vond ik maar vreemd! Ze deden een beetje lacherig, en zeiden......Ja deze enge man is de vriend van die en die! Nou zei ik tegen haar, ik heb nooit gezegd dat deze man eng is maar vond het een vreemde situatie, maar ja nu voel ik me een beetje dom dat ik die man langs me heen liet glippen, en bovendien dat de leidster er zo laconiek over deed en bovenal erg lacherig! Naja het zit me gewoon niet lekker, en volgens mij vonden ze het maar raar dat ik belde! Wat vinden jullie, zouden jullie ook bellen of alles oke was?
Als ik iets niet vertrouw trek ik ook aan de bel hoor... Oke.. nu was er niets aan de hand... Beter van toch?! Stel dat het wel iets geweest was... dan waren ze je dankbaar geweest! Ipv lacherig erover te doen kunnen ze beter blij zijn met oplettende mensen zoals jij!
Ik had zeer zeker gebeld! Tegenwoordig met al die verhalen moet je geen risico nemen! Goed gedaan hoor! Denk dat andere ouders het zeker respecteren als een andere ouder die op het KDV komt alert is!
Van een kant kan ik me hun lacherige reactie voorstellen. Aan de andere kant vind ik het juist heel goed van je dat je gebeld hebt. Als je er altijd automatisch vanuit gaat dat het wel goed zit... Het zal maar eens net niet zo zijn. Goed gedaan dus!
nou ik vind het juist alert! als iedereen nu zo was, zou er misschien vanalles voorkomen kunnen worden! neem nou dat ik met kind in auto en zwangere buik die heel goed zichtbaar is, de auto in me uppie laatst alleen heb kunnen duwen! iedereen zag het maar niemand hielp mij! Ja 2 oude vrouwtjes op een gegeven ogenblik.... natuurlijk van heel andere aard maar hiermee wil ik zeggen; mensen moeten eens wat beter op elkaar letten!
Ik vind het een goed initatief! Tegenwoordig kun je nergens meer zeker zijn en dus kun je het zekere voor het onzekere nemen! Goed gedaan hoor meis!
Ik vind het naief van die mensen om er lacherig over te doen... Zeker in een tijd waarin we nu leven! Ik vind dat ze zulk soort meldingen serieus moeten nemen... Of het nu een melding is waarbij het wel goed zit... of niet....
ik denk dat ik ook wel gebeld zou hebben je kan tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn. vind dat je goed gehandeld heb.
Ja daarom vertrouwde ik het niet, het leek er echt op dat hij aan het wachten was tot de deur open ging!
Goed gehandeld hoor! Ik vind hun lacherige reactie een beetje vervelend zelfs. Ze hadden beter gewoon kunnen antwoorden dat het een bekende is en jou vervolgens bedanken voor je oplettendheid. Juist doordat ze lacherig doen, zou ik de indruk krijgen dat ze hier niet serieus mee omgaan.
groot gelijk heb je en in deze tijd krijg je er toch ook een eng gevoel van als ze zo langs je heen binnen glippen ik zou ook zeker er nog een keer over beginnen als ik daar kwam liefs mieke
Wat een domme reactie! Het is toch goed dat je zo reageerde! Zo moest iedereen dat doen! Je hebt niks verkeerds gedaan!
Wat super van je! Ik kan de reactie niet zo goed begrijpen, zeker na al die heftige dingen van de laatste tijd.
Die lacherige reactie van haar zit mij dus erg dwars, ze deed echt door telefoon overkomen, van ja wat moet je nou eigenlijk en dan die woorden....JA DIE ENGE MAN! PFFFFF ik heb die woorden nog niet eens in mijn mond genomen! En die indruk heb ik nu inderdaad!
Ik kom er ook maandag zeker op terug! Ik laat me niet behandelen als een of andere achterlijke die overbezorgd is!
Kan ik me voorstellen, maar ik had precies hetzelfde gedaan, voor ehtzelfde geld is het wel een enge man..