Pfff moet even mijn frustraties eruit gooien. Sinds vorig jaar Oktober gaat onze dochter naar een Kinderdagverblijf met flexibele opvang. Wij betalen dus alleen de uren die ze daar daadwerkelijk is geweest. Nu hebben wij voor 1,5 maand terug alle nota's opgevraagd en eens gekeken of het allemaal klopt. En guess what.. We hebben vééls te veel betaald!:x We hebben dit ingediend bij diegene op het kinderdagverblijf die over de roosters etc. gaat en die heeft het nagekeken. Conclusie: We kregen een bedrag van 45 terug, een bedrag van 50 terug. Die hebben we inmiddels terug gekregen máár we kregen nóg een bedrag terug van 142! Dit bedrag heb ik nog steeds niet terug gekregen, dus ik heb gebeld. Eerst 20 min. in de wacht.. Vervolgens 2 keer doorverbonden en werd niks wijzer. Nu moet diegene van ons kinderdagverblijf dus alle uren en dagen uitwerken, opsturen, en dan pas krijgen wij ons geld terug. Oftewel: Dit duurt nog wel ff. Die meid is al een tijd niet te bereiken en dat is nogal frustrerend.. Nog iets dat ik óntzettend irritant vind EN wat ervoor zorgt dat wij maandelijks in geld problemen zitten: Vorige maand werd er 2 keer geincasseerd. Schijnbaar hadden we een achterstand omdat zij de boel niet voor elkaar hadden. Ik kon geen 900 ophoesten dus afgesproken dat ik die 500 later zou overmaken met mijn nieuwe loon. Hebben ze het bedrag opnieuw 2 keer geincasseerd! Nouja de bank gaf storna want ik kan niet in het rood staan Dus vandaag na een maand maar ff overgemaakt Krijg ik een nieuwe rekening.. (Nummer 3 in anderhalve maand) Moet ik volgende week 11 oktober betalen voor de maand.. AUGUSTUS! Die lui lopen zo verschrikkelijk achter, nu kan ik straks wéér 2 maanden in 1 keer betalen en zoveel geld heb ik niet.:x Ik ben mijn hele financiele overzicht kwijt door hun en als ik bel weten ze nergens vanaf en snappen ze er niks van. Ik overweeg zelfs een ander kinderdagverblijf. Pffff zo frustratie is er ff uit. Ik bel ze morgen maar weer op hoe het met het geld staat en welke bedragen er wanneer af gaan.. Herkennen jullie hier iets van? Zijn ze bij jullie ook zo onbenullig?
Nee ik herken het (gelukkig) niet. Maar het lijkt me inderdaad heel lastig om in zo'n verwarring te zitten met afrekeningen. Wij hadden dit dus met de KOT, het klopte maandenlang niet. Maar met die incasso's over voorgaande maanden: als ze nu pas over eerdere maanden incasseren, betekent toch dat ze in die maanden niet hebben geincasseerd? Hadden jullie dat niet gemerkt? Want dan zou ik in die maand het bedrag opzij houden voor de komende incasso. Dan kom je niet in problemen en maak je het geld niet op dat eigenlijk voor kdv is. Misschien een tip voor komende maanden als ze weer achterlopen..
Nou eerst ging het van mijn vriend zijn rekening af. Idd paar x niet afgeschreven, dan 1 keer, dan 2 keer en toen stonden we weer goed. Snapten er zelf niks van, hebben toen steeds van de spaar gepakt.. Tot nu, hebben sinds kort gezamelijke rekening dus nu heb ik ook inzicht op het kdv, daarom dus beter gaan opletten. Heb ik 2 weken geleden nog over gebrld en stond niks meer open. En nu dit weer pff. Word er echt ****** ziek van