Hoi Vanmiddag hele leuke schoenen gezien van het merk bulboxer. Nu was alleen mijn maat er niet meer en hij kon ook niet besteld worden. Nu heb ik al even gezocht op internet maar kom alleen de cognac kleur tegen. En ik zoek de grijs/zwarte, wie helpt er mee zoeken? Het gaat om dit laarsje:
deze? Zwarte Bullboxer laars · Online schoenen, damesschoenen, herenschoenen, merkschoenen en accessoires · ShoeLine deze lijkt de hak er iets meer op; https://www.shoetimeonline.nl/details/bullboxer-468561/2348/150?TRANSID=886624153&m4n_aid=9315&_df=true&4dsid=000&4dkn=www.mnodesign.nl&4dadvn=I18110-C2-Shoetime-BULLBOXER+Sprankelend+enkellaarsje
Die 1e is het niet De 2e is het! Alleen niet de juiste kleur.. Hij is iets donkerder, echt tegen zwart aan. Maar bedankt iig, ik kom niet verder dan de cognac kleur hihi!
ook niet deze? ze hebben alleen in maat 36 geloof ik; Chaya - Bullboxer - Zilver - Alledaagse schoenen - Schoenen - NELLY.COM Mode online
Jaaaa dat zijn ze! Ik had ze inmiddels ook al gevonden hihi ook op die site, en heb zo te zien net het laatste paar gekocht Thanks! Kan dus dicht dit topic