Hoi dames, even een vraagje zijn er meer mensen die de definitieve kinderopvangtoeslag 2010 nog niet binnen hebben?? kan het echt dat ze daar Zo lang over doen? ik heb namelijk echt al Maanden geleden alles opgestuurd maar heb er nog steeds niets van gehoord, en dat terwijl ik er zeker van ben dat ik nog geld van hun terug moet krijgen! ik wou dus even weten of ik er achteraan moet gaan, of dat er meerdere zijn die dit (nog steeds) niet hebben ontvangen alvast bedankt! groetjes!
Kan eeuwen duren 2009 duurde bij mij heel lang. Ik heb voor 2010 nog niet eens mijn spullen hoeven opsturen
Ik heb niks hoeven opsturen, en ook nog niks gehoord. Bij ons klopt het denk ik wel aardig, maar ik wil het wel gewoon weten. Helemaal balen als je geld terug verwacht idd!
Ik heb een paar weken geleden pas de definitieve beschikking van 2009 gehad. Dus die van 2010 zal pas volgend jaar komen. Omdat wij een eigen bedrijf hebben en altijd uitstel van aangifte aan vragen, hebben we vaak pas in aug/sept onze jaarcijfers binnen. Dan kunnen we ook pas opgeven aan de BD hoeveel mijn man verdient heeft vorig jaar. Dus ze rekenen ook pas tegen die tijd uit hoe het met de KOT zit.
Hier wachten we nog steeds op 2009, heb wel bezwaar ingediend en laatst gebeld wanneer ze eindelijk iets weten. Daar was nog niks over bekend, maar ze hebben me wel bovenaan de lijst gezet. Zeggen ze.
Ik heb ook al maanden geleden alles in moeten leveren, maar ook nog niets gehoord. Had het er laatst nog met een collega over. Zij had ook nog niets gehoord. Zal binnenkort wel komen denk ik.
Ik heb nog niets gehoord, en dat mag ook nog wel even wegblijven want volgens mij moet ik terugbetalen
Ik heb die van 2008 pas binnen.... (maar bij ons was de definitieve aanslag van inkomstenbelasting 2008 er ook niet eerder, tot die tijd konden ze ook niks met de KOT).
hey dames, thnx voor jullie reacties! ik kan dus (helaas) nog wel ff wachten blijkbaar! pff als ze geld van je willen zijn ze er als de kippen bij (meestal) maar als ze wat terug moeten geven duurt het eeuwen (voor mn gevoel haha) groetjes!!
het is toch te raar voor woorden dat een belastigdienst zo met ons om gaat? wij moeten ons aan de afspraken houden en hun doe maar... ik vind echt niet kunnen.
Niet perse, want ik weet dat ik moet terugbetalen en toch duurt t heel lang..dus zij zitten gewoon op mijn geld te wachten
Ik heb niets op papier gekregen, maar had eergisteren ineens een lekker bedrag erbij op mij rekening.... van 2009 en 2010. Leuke verrassing! Ik hoor wel van meer mensen dat het erg verschillend is. Ik was zelf erg laat met het opsturen van de info. Dat zegt dus niets blijkbaar...