wie kent avonturenspeeltuin 'Reis om de wereld in 80 dagen'

Discussie in 'De lounge' gestart door dreames, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Hey meiden,

Een tijdje geleden was ik aan het zappen en kwam ik voorbij de regionale zenders. Op een van die zender zag ik nog net het einde van de reclame over Avonturenspeeltuin 'Reis om de wereld in 80 dagen'. Ik kan me herinneren dat het heel groot zou zijn en veel te doen zou zijn.

Ik ben toen op internet gaan zoeken maar ik kan alleen dit vinden: Website De Bergen - Avonturenspeeltuin. Verder kan ik helemaal niets vinden.

Kent iemand deze speeltuin en is iemand er ooit geweest? Is het leuk voor kinderen van net 2 jaar (en mogen ze in veel dingen of is veel vanaf een bepaalde lengte?)

groetjes,

Ingrid

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hey,

Wij zijn er toevallig laatst geweest. Is hier erg dichtbij. We zijn met 4 kids geweest van 2, 3, 6, 8. Alle kids hebben zich super vermaakt! Ook de jongste. Die vond de ballenbak, trampoline (moet je wel mee) en de kleine rodelbaan helemaal super! De grotere kids vermaakte zich erg goed op de klimvulkaan, trampolines, grote ballenbak, groot klimrek en een of andere atractie waarbij je jezelf omhoog trekt in een bakje en dan weer laat zakken. Ook is er een knutselruimte met begeleiding.

Kortom......erg leuk!

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Weet jij toevallig of er een site is waar ik meer kan zien over wat er is?

Deel Deze Pagina