Hey meiden, Een tijdje geleden was ik aan het zappen en kwam ik voorbij de regionale zenders. Op een van die zender zag ik nog net het einde van de reclame over Avonturenspeeltuin 'Reis om de wereld in 80 dagen'. Ik kan me herinneren dat het heel groot zou zijn en veel te doen zou zijn. Ik ben toen op internet gaan zoeken maar ik kan alleen dit vinden: Website De Bergen - Avonturenspeeltuin. Verder kan ik helemaal niets vinden. Kent iemand deze speeltuin en is iemand er ooit geweest? Is het leuk voor kinderen van net 2 jaar (en mogen ze in veel dingen of is veel vanaf een bepaalde lengte?) groetjes, Ingrid
Hey, Wij zijn er toevallig laatst geweest. Is hier erg dichtbij. We zijn met 4 kids geweest van 2, 3, 6, 8. Alle kids hebben zich super vermaakt! Ook de jongste. Die vond de ballenbak, trampoline (moet je wel mee) en de kleine rodelbaan helemaal super! De grotere kids vermaakte zich erg goed op de klimvulkaan, trampolines, grote ballenbak, groot klimrek en een of andere atractie waarbij je jezelf omhoog trekt in een bakje en dan weer laat zakken. Ook is er een knutselruimte met begeleiding. Kortom......erg leuk!