Ja idd.. hoevaak mij dat wel niet verteld is.. Ja sorry, u bent ECHT te oud! Nou sta je dan met je goede gedrag en een sollicitatiebrief+cv in je handen.
Idd als wij nu naar de Mc zouden gaan dan zie ik daar geen scholieren of studenten hoor ja miss een enkele... of het moet een schoolvakantie zijn
Tja, dan heb je in sommige gevallen al snel het feit dat mensen nog niet kunnen werken. Ik had heel erg geluk dat er een nieuw kdv was. Kon na 2 maand fulltime terecht. Het was voor mij dus makkelijk om snel een baan te vinden. Echter in de meeste situaties gaan de kids al naar een kdv natuurlijk.. Ik kwam uit een andere plaats weer terug naar hier. Had daarom ook geen oppasmogelijkheid. Maar heb er dus wel alles aan gedaan. Alle kdv's opgebeld en diegene waar het snelste plek was gelijk ingeschreven.
Het is mij echt letterlijk gezegd. Nou ken ik ook een volwassenvrouw die bij de mac werkt. Die heeft al jaaaaaren een vast contract. Tegenwoordig werken ze heeeel veel met BBL-ers. Die zijn jonger en volgen een opleiding. Die werken dus ook veel overdag.
pff dit topic heef een hele andere wending gekregen lees ik. wat kunnen jullie elkaar afzijken zeg niet normaal whaha. zal zo wel een slotje op komen
Ja ach, volgens mij zijn wij het wel aardig eens, alleen zijn er teveel vrouwen die bij voorbaat al hobbels op de weg zien. Dat is zo jammer.
We hebben gepb en wat er besproken blijft tussen ons dat blijft zo. maar ze meende het wel. Ga toch een sneer geven. Meis jij bent 23. Ik ben 36 over 13 jaar hoor ik jou nog wel. t....t
Dat lekker laten gaan, had ze in die 13 jaar tijd makkelijk kunnen leren Maar boeit verder natuurlijk ook totaal niet. Ik ben inderdaad het domme guppie van 23
Weet je zit hier al een jaar op zwangersp maar. Soms gaan mensen te ver ze vertelde wat ze van mij vond. En ja dan maar kinderachtig dan krijgen ze het terug En totaal niet een keer hier in discussie gegaan dat zo eindigde. Er zijn mensen die altijd eigenwijs en of koppig blijven of te gelijke tijd. punt.
Wat heeft het nou weer met leeftijd te maken? Iemand van 23 kan even ver zijn dan een 36 jarige. Hou op met dat achterlijke gedoe zeg.vreselijk. Waarom kan er niet gewoon een mening worden geuit?
Hmmm sommige mensen hebben af en toe een flinke schop onder de bibs nodig!! Ik denk dat het vaak ook je houding en instelling is. Als je bij voorbaat al van alles gaat bedenken ( dus negatief ), hoe kan het dan OOIT positief uitpakken