Wel hoe de wereld in elkaar steekt. En dat je niks voor niks krijgt. En dat wijsheid met de jaren komt. Bij mij bij 80 denk. maar wilden het toch kwijt. En toen ik 23 dacht ik anders dan nu dus daar in heb ik zeker gelijk.
O, en dit is niet kinderachtig zij vertelt jou wat ze vindt via pb, en je antwoordt via de openbare topic. Zoals Josje zegt, leeftijd zegt niet alles.....
Ben ik het mee eens.. Echter de mening, ik vind je meer dan een zeikwijf vind ik niet echt kunnen hoor.. Niet op een openbaar forum. Maar ja, mensen blijven altijd verschillen en niemand kan het met iedereen goed vinden. accepteer het gewoon en laat sommige mensen met rust als je er zo'n last van hebt.
En dát is nu juist hetgeen dat mij irriteerd aan jou. Want ik ben totaaaal niet zoals jij was toen je 23 was
Ik denk dat het vooral komt omdat missym hier op het forum al begon. Het zou beter zijn als pnirmal de laatste reactie hier niet had geplaatst, maar ergens begrijp ik het wel na de openbare reactie van missym.
En wie zegt dat iemand van 23 dat niet weet? Ik ben ook 23 en ben me hier ontzettend van bewust. Tuurlijk word je wijzer naarmate de jaren de voorbijgaan. Maar je kunt ook leren van ervaringen...Daar kun je heel wijs van worden. En dikgedrukte zin...is alles behalve volwassen.
Met het nog erger doelde ik op een negatief ingesteld persoon, daar kan ik slecht tegen en dat is mijn mening, die over 13 jaar geheid anders is
Het enige wat me hier opvalt is dat er heel vaak wordt gezegd: Ik kan dat niet.. terwijl je het vaak WEL kunt, alleen is het vaak eng om ergens aan te beginnen.Of beter gezegd, om je negentig graden om te draaien het anders aan te pakken. zo gaat het ook niet beter worden, als je altijd maar zit te bleren in een hoekje van hoe moeilijk dingen wel niet zijn? Ja, dat zijn ze ook!!! welkom in de echte wereld. Verschil is.. dat je er zelf wat van moet maken, en dan voel je je ook stukken beter. Of dat nu op de werkvloer is, of in je priveleven.
Dankje meis. Ben het ook niet altijd met je eens maar. Het klopt wat je zegt. En heb totaal ook niet geschreven hier wat ze schreef. Ze heeft niet gescholden of wat dan ook maar. Overleuk laten we het daar dan maar niet meer over hebben. Eerlijk gezegt heb ik spijt dat ik hier het topic ben in gestapt. Zit hier voor wat ontspanning. Zit hier nu met rodekonen.
En tel daarbij op dat ze meer respect heeft voor hoeren dan zeikwijven... Voila, heel aso. Zo leer je mensen soms tóch kennen hier blijkbaar.
..... wat een niveau weer, opende laatst nog een topic waarom toch overal een slotje op komt, nu is mijn geheugen weer opgefrist.. de gezelligheid is ver te zoeken
Ok... dat komt al anders over dan nog erger dan een zeikwijf. Was namelijk best verbaasd dat dat zo gezegd werd.
Omdat het nou eenmaal niet gaat, rotte appels zijn overal aanwezig... Sommigen zijn wel lichamelijk volwassen genoeg om een kind te krijgen, maar geestelijk gezien niet echt als ik de lage reacties zie. Meiden, laat je toch niet zo opfokken door anderen die je nog nooit gezien hebt. Ga dan naar het Viva forum ofzo.
Sjees deze dan ook maar defineren. Zeikvrouwen/wijven whatevah, zijn vrouwen die alles negatief zien. Wat is er mis met hoeren? Want ik vind jullie nogal respectloos overkomen over dit onderwerp????? Hoeren werken voor de centjes, ookal is het een vervelend beroep, ja daar heb ik respect voor !
Ja idd.. maar ja, iemand een zeikwijf vinden is eigen mening. Betekend niet dat iemand het daadwerkelijk ook is. Om even positief te denken