Vind je dat Pnirmal dat deed dan? Volgens mij legde ze eerder haar situatie uitgebreid uit, en werd daarin ook vermeld dat ze haar best doet om er weer uit te komen. Op het moment dat je scheldwoorden gaat gebruiken (ik vind 'zeikwijf' een scheldwoord ja) ga je mijns inziens een stap te ver. Kritiek hebben prima, mag ook best hard, maar er blijft een grens...
Ja het is naar mijn idee ook allemaal duidelijke uitleg geweest enzo. Maar ja, dat dacht ik ook dat ik dat deed en toch schijnen mensen in mijn berichten te lezen dat ik niks kan en wil en daarom maar liever mijn handje op hou. Terwijl dat toch absoluut niet van toepassing is, of ooit is geweest.
Je hebt meer respect voor hoeren dan voor zeikwijven. Je vindt Pnirmal erger dan een zeikwijf. Ergo... nee kom op, dat hoef ik niet in te vullen. Je bent vast slim genoeg om het zelf te snappen.
zeurtrut wel goed? zeurmens? zeurpiet? zeikpiet? zeiktrut? kies maar. geen scheldwoord voor mij, meer iemand die naar mijn inziens de wereld somber bekijkt.
Ah oke, daarin ben ik het helemaal met je eens Oke... maar ik denk dat je de kritiek op jouw reacties dan niet in de gaten hebt. Want ik zie niet dat iemand jou daarvan heeft beschuldigd.
Pino2! Ik heb niet gezegd dat je niets kan en wil! Ik denk dat je jezelf nogal onzeker neerzet in sommige berichten. Terwijl ik zeker weet (en dat zeg ik nu nog) dat je dingen wel kunt bereiken, als je daarachter staat. Goede bedoeling van mij
Pino2, lees a.u.b. goed terug, ik kan nergens lezen dat iemand zegt dat jij iets niet kan!!! (echt niet)
Ik had het ook niet over jou specifiek hoor. Ik ben idd erg onzeker, vooral over sommige punten. En ik weet dat als ik ze uit de weg ga dat ik dat altijd zal houden. Daarom ben ik ze ook nog niet uit de weg gegaan. Echter mag er wel heeeel veel veranderen voordat ik er anders over ga denken. Maar ik hoop van harte dat dat ooit nog eens mag gebeuren . Over het algemeen ben ik helemaal geen negatief persoon. Juist niet. Ik probeer overal het beste van te maken. Hier ging het ook vooral over mijn ervaringen die zeker niet positief waren. Gelukkig hebben ze mij nooit tegengehouden om door te gaan. En stiekem ben ik daar best trots op. Als ik kijk naar sommige bekenden van mij, die zouden dat zeker weten wel doen en dan maar idd thuis gaan zitten op kosten van de staat. Nee dat kan ik nog altijd niet begrijpen. Dus al mt al ben ik het eens met jullie mening over dat je er alles aan moet doen om zelf voor je gezin te kunnen zorgen.
Zeurpiet is geen scheldwoord! dat zeg ik al tegen mijn eigen dochter van vijf!! Wat ben je toch ook een zeurpiet. Pino, speel geen struisvogelpolitiek door je kop in het zand te steken als het lastig is/wordt.
Hier doelde ik een beetje op: Mijn reactie: Dan maar onzeker.. Maar je zou mij never nooit niet achter een webcam vinden En missym: Nee en niet in de macdonalds, en niet met een stofzuiger en en en en en en en Komt op mij in ieder geval zowiezo over dat ik niks wil...
Hoef me niet weer te verdedigen. maar voel me helaas verplicht het wel te doen. Weet jij wat bordeline is? Zo ja dan weet je dat bordeliners de wereld idd wat zwart witter zien dan (Normalen mensen) Niet dat ik niet normaal ben! Catlin en pina dank jullie wel idd vertelde idd wat mijn situatie is. Tot mijn 26 heb ook altijd gewerkt. Daarna me zoon gekregen een een postnatalen. En nee wil niet weer als een zeur over komen. maar niet elk leven gaat over manenschijn. En voor sommige mensen valt het leven zwaar. Helaas behoor ik daar ook bij. Elke dag bekijk ik me kindjes en weet ik dat ik daar dankbaar voor en mag zijn. Het leven heb je niet te kiezen het komt op je pad zo als het gaat. Het is net zo iets mensen vergelijken met appels en peren. Je komt er niet uit. Dat je mij een zijwijf noemd erger dan een hoer ja daar heb ik wel problemen mee. Hoeren staan daar ook niet voor hun lol vaak. Zijn ze aan de drugs en zijn ze gedwongen om als hoer te gaan werken. Dat je daar trots op bent. Die meiden werken idd hard. We weten alleen niet wat voor ellende die meide mee maken. Er zullen ook hoeren zijn die wel het willen maar het is een uitzondering de meeste zijn er door problemen ingerolt. En als ik ooit weer instaat ben om een baan te hebben dan ben ik niet te beroerd om als schoonmaakster putjes schepper of wat dan ook te werken. Nee daar voel ik me niet te trots voor. Dat werk heb ik gedaan van me 15 tot 26 begon al met werken in de vakanties van school. Tot dus de problemen bij mij begonnen. En wil en kan niet verder op ingaan. Maar elk huisje heeft zijn kruis. Zo ook de mijne. Dat ik vertelde over de leeftijd. Ik bedoel er mee te zeggen op mijn 23 had ikook niet kunnen voorzien dat ik er nu bij zit zo als ik nu zit. Want ook ik dacht ooit zo en dat bedoelde ik met leeftijd.
Ik doelde hiermee dat vrouwen vaak negatief zijn. En het was tegenover jou heel positief bedoelt, echt goed voor je ego en je onzekerheid!
Oeps nu lees ik dit te laat. Meis ik wens ook jou het beste toe. En zeker niet de problemen waar een mens voor kan komen te staan. Ik geef je een internet knuff.
Oke, even uitleg. hoeren in clubs worden het meeste gedwongen. 9 vd 10 die achter het raam staan niet.
Ik was het vanaf het begin er al over eens dat mesnen alles moeten doen om aan het werk te komen. Echter denken sommige veeeel en veeeel te makkelijk over het vinden van een baan. Daar ben ik ook steeds op in gaan haken. Maar zolang mensen in ieder geval hun best doen om werk te vinden of eventuele struikelblokken (zoals bij ziekte,beperkingen enz) aan te pakken daar waar mogelijk is, vind ik dat ze terecht in de uitkering zitten. Geen werk zoeken is in mijn ogen ook gewoon een reden om geen uitkering te krijgen. Een opleiding volgen vind ik wel weer een reden omdat je dan je kansen verhoogt en ook bij een later ontslag misschien weer eerder aan het werk komt.