Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb op 7 maart een echo gehad ( dit was dag 7 van mijn cyclus) de gynaecoloog zag dat ik dezelfde dag of de dag erna een eisprong zou hebben ( rechterkant) aan de linkerkant waren meerdere blaasjes te zien ongeveer 4 een kwart de groote van de andere kant, hij vertelde dat het misschien cystes waren. Wij druk geklust om het ei te benutten Alleen nu had ik vandaag, een ovu test gedaan, de laatste die ik had liggen, en wat denk je? Knal positief. Op dag 13 waar ik andere maanden ook een positieve test heb. Weet iemand waar mijn ei is? Ik kan hem niet meer volgen
Geen idee, maar ik zou maar even doorklussen, baat het niet, schaadt het niet? Misschien groeit hij langzamer da je gyn verwacht had?
@ babke, dat lijkt me niet omdat hij heeft gemeten en hij zei echt nadrukkelijk dat we maar beter direct naar huis konden gaan haha Twee eisprongem in een cyclus lijkt me ook vreemd. Nou ja hoe gaat het liedje? 1 ei is geen ei, 2 ei is een paas ei? Wel klussen gewoon de maand door, is weer eens wat anders dan alleen vanaf dag 11 tm dag 20
Hoe groot was het eitje dan ??? Een eitje springt rond de 20 mm ... Overigens kan het heel goed zo zijn dat je eitje toch net niet gesprongen is en hij het vandaag weer gaat proberen (vandaar ook je posi test gisteren). Als je overigens altijd op dag 13 een posi ovu hebt, vind ik het apart als je nu ineens een week vroeger je eisprong hebt. Ik zou er vanuit gaan dat je dus later een eisprong hebt gehad dan de gyn zei! Ik verwacht dat je vandaag/vannacht je eisprong gaat krijgen!
Dankjewel voor je antwoord, hij was toen 18mm , en er werdt ook gezegd dat ik deze ronde van ong 21 dagen moest uit gaan. Maar wat jij typt is aannemelijker. Ik wacht geduldig maar weer af. Ik ben benieuwd of ik het nu dan voel, want op dag 8 heb ik wel dezelfde pijn gehad als normaal bij mijn eisprong.
Misschien doet jouw ei er wel langer over om te groeien. Gemiddeld is 14 dagen, maar ik heb bijvoorbeeld altijd pas op dag 25 een eisprong, blijkbaar hebben mijn eitjes dus 25 dagen nodig.
@yvon. Heb net bij het juli forum al een berichtje aan je geschreven. Kreeg ineens een heldere ingeving. Een ovutest kan ook positief uitslaan bij een zwangerschap en het is nu een dikke week na je ei. Zou over een paar dagen nog een ovutest doen blijft ie positief zou ik op de nod van de arts afgaan. Is ie negatief op die van je positieve ovutest.. Spannend weer zeg.
@ lin, laten we het hopen! ik wist niet dat dat kon? Ben net weer testen in weesten slaan dus ik kan weer vooruit!