Tussentijds bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kippi86, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippi86

kippi86 Nieuw lid

6 mrt 2012
    4
    0
    0
    Vlaardingen
    Hallo allemaal,

Sinds september 2011 zijn wij gestopt met de pil. Mijn cyclus duurt ook wat langer dan ik zou willen maar ik wordt in ieder geval ongesteld.

12 februari was mijn laatste menstruatie. Vorige week woensdag en donderdag had ik wat bloedverlies, beetje oranje achtig dus ik dacht dat ik ongesteld zou worden maar vrijdag was er al niks meer te zien. Sinds gisteren heb ik weer wat bloed verlies, het is nog niet heel erg veel dus ik weet niet of dit nu een echte menstruatie is....?

Is het normaal dat je soms tussendoor wat bloed verliest zonder dat dit een menstruatie is? Wat is dit en hoort dit?:(

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat je tussentijdse een bloeding hebt bij je eisprong bijvoorbeeld. Maar ik heb geen idee in welke fase van je cyclus je je bevind ? En of je aan de pil bent geweest of niet kan ook nog verschil uitmaken. Ik heb onlangs ook een maand gehad dat ik steeds tussentijdse bloedingen had, je kan het makkelijk af met een inlegkruisje zeg maar. Ik reken het bij mij als een ongesteldheid als ik het niet meer met 1 inlegkruisje (zo'n mini) per dag af kan. Maar dat is natuurlijk mijn manier. Ik ben nu gaan temperaturen zodat ik een beter beeld krijg van mijn cyclus en ook daar af kan lezen of ik menstrueer of dat het iets anders is.

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ik vroeg me dat dus ook af,

ik ben 25 februari voor het laatst ongi geworden, en nu eergister opeens bij afvegen, heel donker bloederige slijm. nu steeds bij afvegen, geen slijm, maar wel bloederigheid. alleen maar heeel donker. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, of dit normaal is of wat dan ook. Maak me eigenlijk best zorgen (als ik iets vreemds voel of wat dan ook) heb me vader heel vroeg verloren, door ziekte, en ben dan zo bang dat ik zo iets raars krijg...

Hoop dat er reacties komen of het normaal is tussentijdse bloedverlies.

Deel Deze Pagina