Bah, bel ik vanmorgen naar de dokter om de uitslag van mijn bloedtest te vragen. Hebben ze de uitslag niet. Of ik na half 2 terug kon bellen, misschien dat ze dan de uitslag met de post zouden krijgen. Anders werd het maandag, ammahoela dacht ik. zit al een week in spanning.
Jeetje wat spannend en inderdaad erg k***e. Ik hoop op een positieve uitslag en natuurlijk vandaag nog!
tiktak tiktak, wat gaat die tijd toch langzaam. Ik zit nu al op 71 dagen sinds mijn laatste ongi, en kan nu wel zeggen dat ik er knettergek van word.
snapm er niks meer van De stagiare bij de HA zei: de test was goed. Dus ik vraag wat bedoel je met goed? Dat er niks was. wanneer mijn laatste ongi was: dus ik weer 2 februari. Ohh zegt ze: dus je wilt zwanger worden? Ja duh! moest maar ff langs komen voor een urinetest. terwijl ik een week geleden een bloedtest gehad heb
Dat had ik ook toen ik vorige keer bloed ging testen op zwangerschap.. Die assistente zei.. Is goed, maar toen zei ik hoezo goed? Is er HCG in gevonden? Ja zei ze maarweet niet of je nu zwanger betn.. kwartier later heeft ze nadat ze het had naagevraagt bij de huisarts gezegt dat de waarden te laag waren om zwnager te kunnen zijn... Mooie domme trien he? Ze hebben niet in de gaten hoe zenuwachtig wij hier op zitten te wachten! MUTSEN! Werd by the way 2 dagen later ongesteld...
K** stagiare dus krijg ik haar weer aan de foon, geen Ha dus zegt ze dat het binnen de normaal waarden was. en dat ik niet zwanger zou zijn. maar dat de dokter het raar vond dat ik een bloedtest heb laten doen. dAT KAN ZO WEL ZIJN MAAR JULLIE WAREN OP VAKANTIE. hun doen noooit een bloedtest alleen met urine. dus als ik het zeker wou weten dan kon ik komen voor een urinetest. terwijl ik net de bloedtest uitslag gekregen heb....dubbel op vind ik.
Wat rot voor je zeg! Vindt het belachelijk dat ze je zo in spanning laten en dan ook nog van die twijfelachtige antwoorden geven...
Ik ga maar weer fijn afwachten. Volgende keer fijn op spreekuur bij mijn dokter, dan mag die mij dat uitleggen. Kan wel janken nu. Niet zwanger en nog steeds geen ongi.
Balen meid. Hoop nu dan maar dat de RD snel komen. Weet je tenminste weer waar je aan toe bent. In ieder geval een dikke knuff.
Tis inderdaad even een dipje waar je nu in zit... Snap er alles van! Kop op! Het mooie weer komt er aan en ons tijd komt nog wel!