Naar aanleiding van het typtopic... wat vinden jullie nou echt gore woorden? Ik vind het zo hoor als mensen zeggen: slipje. " even een slipje pakken" GATVERDAMME. Of het woord vrijen. " zullen we vrijen" bleeeegh.
Wat k regelmatig voorbij zie komen hier en waar mij echt de nekharen van overeind gaan staan is het woord: PLAKBEEB Brrrr, bahbah
Met stip op 1: zompig! En braaksel. Van dat woord alleen al krijg ik al braakneigingen. En lichaamssappen inderdaad.
Mamasmelk, vloeibaar goud etc. Me Hubbie, ventje, mannetje Zl, dl, ml Klussen, plakbeeb, brusje Worm, slipje
Veel is al genoemd. Het is geen vies woord maar ik krijg wel kotsneigingen van het woord gezinnetje. Oh en smeersels.
Verkleinwoorden in het algemeen!! Dochterlief en mammie gingen vanochtend gezellie boodschapjes doen, toen op het fietsje naar de diertjes toe, daarna heerlijk naar het speeltuintje. Toen hebben we onze hapjes opgepeuzeld en is het prinsesje in haar bedje gekropen. Ik ken iemand die letterlijk zo praat, een vrouw van 37. Altijd gevoel alsof ik met een kleuter sta te praten.
Dinnetje Als een vriendin mij zo zou noemen zou ik denk ik in staat zijn de vriendschap te verbreken.
Me i.p.v mij Jou i.p.v. jouw of andersom Daar krijg ik echt kippenvel van... vreselijk taalgebruik is dat!
Smikkelen/opgesmikkeld etc. Gaan m'n nekharen van overeind staan.. 'Jantje heeft net zijn boterham opgesmikkeld.'