Welke driewieler hebben jullie voor je dreumes? Ik heb van een collega de tip gekregen om een driewieler met luchtbanden te zoeken, omdat die met plastic wielen ontzettende herrie maken op de stoep. Nu vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn en welke tips jullie hebben.
Heb smart trike en pucky..... Pucky veel steviger en maakt idd geen herrie. Dus zou voor pucky gaan!!
Ik heb ook de pucky voor m'n zoontje maar vroeg me af wanneer kindjes dit meestal kunnen? Dus zelf trappen? Mijn zoontje is 16 maanden, is dat te jong?
Puky! Superfijn! Rijdt idd zonder herrie. Je kunt de trappers vastzetten als je zelf duwt. Ook kan er een voetenplankje op als je kindje nog niet bij de trappers kan. Zelf trappen duurt nog wel even Verschilt per kind natuurlijk, maar voor de winter was onze oudste net 2 en kon ze het nog niet.
Smart Trike Fresh Blauw 583568 ...deze hebben wij en zelf trappen zit er voorlopig nog niet in denk ik. Hij hield gister eindelijk eens z'n stuur vast en ik zet z'n voetjes op het voetenplankje maar hij houdt ze liever zelf omhoog