Zieke mannen, wat zijn ze zielig....

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle04, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Het is weer eens zover: mijn lief is verkouden. Althans dat zouden jullie, 20 artsen en ik zeggen. Zelf denkt hij dat hij de kerst niet gaat halen ;) Ik zie hem nu zitten met zijn fleecetrui aan op de bank en een zak zoute dropjes binnen handbereik. Af en toe slaat hij zelfs een (echt waar!) heuze KREUN uit en hij loopt de hele tijd te zuchten en ik denk alleen maar: hoe kan het toch dat die paar bacillen mijn lief omtoveren in een totaal afhankelijk, hulpeloos en snotterend kuikentje? :(

Het is maar goed dat vrouwen moeten bevallen anders zou het menselijk ras vrij snel uitgestorven zijn gok ik zo... ;)

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Whahahahaa heel herkenbaar.. mijn man gaat altijd 'dood' hahahaha..

3. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hehe hier precies hetzelfde... Als er maar een scheet dwarszit loopt ie al te klagen.
    Als mn vriend ziek is, doet ie ook niks anders dan zuchten en steunen. Het is een verschrikking.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hahaha geweldig.. Hier ook altijd zo.... moet je ze meemaken ald ze goede buikgriep hebben... pfffff

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier een kerel die hooikoorts heeft, daardoor de hele zomer verkouden is, en niks anders doet als klagen dattie 'hartstikke dood gaat'.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

grrr hier nog zon terminale als ie ziek is. nee dan moet echt de begrafenisondernemer komen

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik moet hier echt even heel erg om lachen! Ik herken het niet zo.. maar vind het wel grappig om te lezen...

8. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    hahaha!!! Zooooo herkenbaar! Als ik een griepje heb loop ik gewoon nog rond. Manlief is eén en al steun, kreun, pijn, zielig, puf, hijg en vooral: zooooo ziek. Zooooo ziek was hij al eeuwig niet meer etc. ;)
    Wat zijn ze zielig he?....

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier ook zon man
    en nu is het zelfs zo.. dat ik met koorts in bed lig 2 dagen.. en hij maar roept dat die zon bikkel is dat die nog rondloopt.. vergeet zeker die keren dat hij met een snotneus al tussen 6 planken is gaan liggen.. ik vind een zieke man erg.. maar een man die niet ziek is als jij of de kids het wel zijn nog veel erger

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hahaha heel herkenbaar! Vanmiddag kwam ik thuis van werk..
    Ik zag de werkbus van m'n vriend staan en dacht, oh lekker, hij is waarschijnlijk alvast gaan wandelen met de hond. (wie het eerst thuis is gaat meestal wandelen met de hond en de ander kookt :D)
    Kom ik binnen.. Ligt hij zielig te doen op de bank dat hij pijn heeft in zijn been. ;) Ik ben toen maar met de hond wezen wandelen..
    Mannen.. ;)
    Ik had op dat moment last van van bandenpijn omdat ik net 4km gefietst had maar dat was niet zo belangrijk blijkbaar. ;)

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    och hou op schei uit ... hier hoor ik ook alleen maar geklaag klaag klaag klaag. Nu is het zo dat zijn duim onstoken is (bacteriele infectie) en ik geloof ook zo dat dat best zeer doet, maar come onnnn ... dat hoef ik ook niet 10 keer per uur te horen :x;) ik begreep de eerste keer dat hij het zei, dat het pijn doet ...

Maar echt, bij iedere beweging komt er een diepe zucht steevast gevolgd door "auw auw auw" ... "en zoooo slecht geslapen" en "ik voelde me zo rot vanochtend, bijna misselijk van de pijn" en of ik de hond niet alleen kon doen ... ja daggg ... de onsteking zit in je duim, niet in je grote teen ;)

mannen .. het zwakke geslacht

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    hahahahahaha EN boos worden he als je er iets van zegt! hahahaha

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    :d:d:d

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    zo .. en hoe!

Zeg ik tegen hem "joh, zal ik een mitella voor je in elkaar fabrieken, dan hoef je je arm niet zelf omhoog te houden" (lijkt me namelijk vreselijk vermoeiend) ... maar nee, dat wil hij dan weer niet en mompelde iets over mietjes enzo .... ehhh ... owkeeejjj :(

:p

15. ladyjade

ladyjade Actief lid

24 jun 2011
    199
    0
    0
    hihi mannen é

zo voorspelbaar!!! :D:D:D

16. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hahaha.. :D:D gelukkig hier eentje die maar eens per jaar (goed) ziek is.. Dan heel erg verkouden en zware keel ontsteking e.d.

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

1x was ie wel echt doodziek ( lees echt doodziek) hij begon met koorts en hoesten dus dacht ok meneer heeft een griepje. maakt ie me snachts wakker zei dood te gaan en dat ik de hap maar moest bellen. ik dacht nog: shit man idioot ga pitten. maar goed hij hijgde wel erg achterlijk en zijn neus werd wit en spits ik dacht: die legt het loodje man.
    dus ik met me suffe harses naar de hap gereden. huisarts dacht in eerste instantie ook gewoon aan flinke griep dus ik dacht en bedankt eikel. midden in de nacht met jou en een peuter van 2 en een baby van 4 weken op pad.... maar dat weekend werd ie maar zieker en zieker en uiteindelijk dacht zelfs ik> nee dit is toch niet goed. heb ik hem in de auto gezet. bleek meneer een zware longontsteking te hebben en is ie ruim een week in het ziekenhuis geweest. we zijn nu ruim 3 maanden verder en hij heeft er nog steeds last van. is echt 10 jaar ouder geworden ineens lijkt het wel... voortaan neem ik hem dust toch maar iets serieuzer.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Bah, dat is wel balen :(

Pas als mijn vent stil wordt, dan ga ik mij zorgen maken ... dan weet ik namelijk dat het serieus is ...

19. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    lool dit onderwerp is te grappig voor woorden.. maar is wel zo .. mijn man omydays niet te geloven gewoon ; ik dacht dat ik zo erg was maar heb iemand gevonden die nog ERGER is dan MIJ ... wanneer hij pijn heeft of ziek is altijd wel bij hem serieuzer dan ik ..
    net als toen ik zwanger was en ik had last van mijn benen en voeten kwam hij klagen van ooh ik heb zooo voetenpijn joh! dan dacht ik van WATTT ik draag iemand hier in mijn buik en mijn eigen gewicht ; of als ik honger heb en mijn helft van mijn eten aan hem geef komt hij weer vertellen van OHHEB NOG WEL BEETJE HONGER JIJ NIET?! eh jah super honger maar ik vond sneu dat jij honger had dus gaf mijn helft aan jou GIERIGE ONDANKBARE GEMENE HUBBY hahahaha

sorry dat moest even uit mijn system

20. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Hier ook een "zieke" op de bank naast me... En zoooo moe! (Nee ik niet al weken...) Oja, heel erg een koortsblaas:D

Deel Deze Pagina