Nog 9 dgn te gaan...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mizmelis, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mizmelis

mizmelis Nieuw lid

17 dec 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Na 2 jaar het via de natuurlijke weg te hebben geprobeerd, zijn we terecht gekomen bij een fertiliteitsarts.
    Na anderhalf jaar Provera en Clomid te hebben gebruikt, zonder eisprong via een HSG erachter gekomen, dat er sprake is van verklevingen aan beide eierstokken.
    We zitten nu inmiddels al anderhalve maand in het IVF traject, punctie gehad waarvan 10 geoogst, 3 bevrucht, 1 is terug geplaatst en 2 zijn ingevroren.
    We moeten 26 dec een zwangerschapstest doen, maar hou het bijna niet meer! Is het verstandig om er nu al eentje te doen?
    Wie heeft hier ervaring mee?
    Alvast bedankt!

2. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me momenteel precies hetzelfde, extréme testdrang.. Wij hebben hiervoor ICSI geprobeerd, dat is niet gelukt en nu zijn we bezig met een donor.. Nieuwe kansen dus, en weer ontzéttend spannend.

9 Dagen te vroeg testen lijkt me niet verstandig, ik ben bang dat dat erg zinloos is. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, vrouwen die wél al zo vroeg positief hebben getest, maar dat zijn er erg weinig.

Mijn testdatum is de 23e, en ik moet mezelf nu ook inhouden hoor. Heb besloten om écht écht écht niet voor de 19e te gaan testen.. Met een ultra-gevoelige zwangerschapstest zou dat ook de eerste datum zijn waarop een positieve test mogelijk zou zijn..

Nog even doorzetten! :(

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk hè, dacht wachtbankje! 9 dagen te vroeg is wel erg veel denk ik ja, zou minimaal 10 dagen na tp wachten. Zit zelf ook op het wachtbankje, dag 3 pas..

Deel Deze Pagina