bloeding op dag 10?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angel1988, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

De titel zegt het al, ik zit op dag 10 van mijn cyclus en heb na een zeurende buikpijn van 2 dagen en gisteren een stekende buikpijn vandaag een bloeding. Het is wel oud bloed (donker/bruin van kleur) maar wel behoorlijk veel.

Ik heb gelezen over ovulatiebloeding maar ik gebruik ovulatietesten en deze zijn nog negatief dus dat kan het dan toch niet zijn.

Heeft iemand dit misschien ook gehad of weet iemand wat dit kan betekenen?

liefs

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Gezien je onderschrift zou ik toch proberen een controle bij een gyn te krijgen.
    Waar woon je dat je pas bij 2 jaar onderzoek zou krijgen

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik heb het deze maand ook, maar bij mij is het (denk ik) ontpillen. maar jij bent al een heel aantal rondes verder zie ik :(

Ik was ongi van dag 1 tm 4, daarna een bloeding van dag 8 tm 10 en nu gister op dag 16 ineens weer en nu is het gelukkig weer bijna over.

Maar wat raar dat je pas na 2 jaar mag? Wat ik hier allemaal lees en hoor uit mn omgeving is het na een jaar hoor. Ik zou er nog even op aandringen, succes iig!;)

4. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie, ik val onder zutphen qua gynaecologie. Ik heb wegens behoorlijke last van mijn menstruatie al een keer aangedrongen op een onderzoek omdat ik bang was voor endometriose.
    Ik ben toen eerst verwezen naar een bekkenbodem fysiotherapeut omdat men dacht dat ik gewoon niet goed kon ontspannen en dat de pijn daarvandaan kwam.
    Die heeft me uiteindelijk weer naar de dokter gestuurd en die heeft me doorverwezen naar de gyn. Daar heb ik een klein inwendig onderzoek en een echo gehad. Volgens de gyn zag de echo er goed uit, mooie dikke baarmoederwand en geen kiestes oid zichtbaar. Wel gaf hij aan dat endometriose niet op een echo zichtbaar is maar dat hij mijn klachten niet overtuigend genoeg vind om daar gelijk aan te denken.
    Hij heeft me voorgesteld om nog een half jaar gericht te vrijen en als ik dan nog niet zwanger ben weer contact op te nemen. Dus ik wil nu niet gelijk weer de huisarts bellen met die bloeding omdat ik me dan een beetje een zeur voel..
    Maar omdat dit wel iets compleet nieuws voor me is en nu ook al de hele dag aanhoud ben ik wel een beetje bang dat ik door deze ronde nu al een streep kan zetten :(

5. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand die dit herkend??

6. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb heel vaak tussentijdse bloedingen. Maar wordt dan ook gewoon weer op de normale tijd ongesteld.
    Er is bij mij geen verklaring voor gegeven... maar er zijn bij mij een aantal afwijkingen gevonden die dit kunnen veroorzaken.
    Zoals luteale fase insufficientie en inderdaad endometriose.

Misschien kun je eens een paar maanden je temperatuur gaan bijhouden om te ontdekken hoe je cyclus in elkaar zit. Dit is heel handig te doen op fertility friend . com

7. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel over temperaturen gedeacht alleen het leek me zo lastig omdat het iedere dag ongeveer op dezelfde tijd moet. Ik gebruik wel ovulatietesten om mn eisprong een beetje op te sporen die zit iedere maand ergens anders maar tot nu toe wel altijd tussen de 12e en de 19e dag. En mijn menstratie komt wel telkens +- 15 dagen daarna.

Ik heb vanmorgen toch maar eens de huisarts gebeld, de assistente gaat het overleggen met de arts en vanmiddag mag ik terugbellen.

De reden dat ik me zorgen maak is wel omdat ik bang ben dat er wellicht iets aan de hand is, en dat dat dan ook hetgene is waarom ik nog niet zwanger ben. Ik weet dat er dames zijn die nog veel langer bezig zijn maar ik wordt toch wel onzeker van het wachten in combi met al die rare dingen die er telkens opduiken zoals nu deze bloeding...

Deel Deze Pagina