Zucht...mijn haar is echt ontembaar . Ik heb wat grove slag in mijn haar, maar dat is amper te zien, want het pluist alle kanten op. Ik gebruik al speciale shampoo en conditioner tegen pluizen, ik fohn op de minst hete stand en doe er na het fohnen nog speciaal antipluisspul in, maar echt hoor...dat haar van mij...het leidt gewoon een eigen leven. Iemand DE gouden tip? Zo ja, dan hoor ik 'm graag...
Ik heb ook heel veel pluis en als ik het föhn is het al ontploft. Wat voor mij hielp was een serum of een leave-in conditioner spray. Maar dat haalt niet alle pluis weg, minimaliseert het alleen..
ik heb ook pluishaar met slag dus ken je probleem iig stoppen met fohnen en het natuurlijk op laten drogen ,dat scheelt al een stuk ik gebruik een anti pluis, shampoo en ik gebruik perfecte krul van andrelon en dat temt de pluis en zorgt dat ik net ff dat slagje meer heb zodat het leuk valt beetje schuim doet idd ook wel wonderen
Hm, niet fohnen dus... Lastig, want ik heb hartstikke dik haar wat echt zoooo langzaam droogt als ik het niet fohn en bovendien hangt het dan ook allemaal voor mijn ogen . Dus in de winter is dat niet echt een optie natuurlijk. En hoe is dat bij jullie 's morgens? Dan is het bij mij echt helemaal een coupe troep en als ik het dan niet nat maak/was is de enige optie in een knot, maar dat vind ik ook weer zo saai...
Wat bij mij helpt, is om het niet helemaal droog te fohnen, maar tot het nog iets vochtig is. Scheelt ook al een boel! Ik heb ook erg dik haar, als ik met nat haar naar bed ga, dan is het 's ochtends nog steeds nat... Voor de rest doe ik er weinig mee (heb redelijk lang haar), smeer er alleen een beetje gel wax in.
Dit scheelt bij mij ook onwijs. En dan doe ik er ook nog wat fudge achtig spul in als nat is. Als het dan is opgedroogd schud ik het een beetje op et voila: grote bos krullen Ik gebruik trouwens anti-frizz shampoo en conditioner van John Frieda. Die vind ik wel erg fijn.
Serum in je haar elke dag smeren kan je gewoon kopen bij etos kruidvat noem maar op en niet meer fohnen want dat maakt pluizen erger!! natuurlijk laten opdrogen !!
Ik ben van nature met een bos krullen gezegend, niet altijd even leuk maar ik kan ermee leven Ik doe er altijd eerst schuim sterkte 3 in en dan de Tigi Catwalk curlesque curls rock amplifier (hele mond vol ik weet het). Dan schud ik het los, kneed er een beetje in en dan föhn ik mijn haar op de kop maar niet helemaal droog. Als de rest aan de lucht gedroogd is schud ik ze nog een beetje los en klaar zijn de krullen zonder pluis Ik heb lang moeten zoeken tot ik het goede voor mijn haar had gevonden maar ben er echt blij mee. Ik koop het altijd bij mijn kapster, het is niet echt goed koop maar je hebt er echt maar een beetje van nodig.
Is je haar lang? Anders kan je savonds de soktechniek toepassen! Doe ik zelf altijd en geen pluizig haar meer nu!
Wassen met creme spoeling en natuurlijk laten drogen. Je haar wordt er echt veel mooier van. Nu heb ik het kort geknipt, maar toen ik het nog lang had was dit het enige wat hielp.
Ja redelijk, het hangt tot net over mijn schouders. Soktechniek, LOL , daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
De soktechniek?? Wat is dat? Hier alleen bij het haar langer dan boven mijn schouders dat het pluizig wordt. Gewoon door iets teveel föhnen en misschien door haarlak wat ik een beetje gebruik voor volume bovenin. Als ik het echter niet fohn, krijg ik een rare kruin en zit het minder goed in model. Dus dan liever wat pluis en niet mega lang haar
Ik was mijn haar gewoon en dan nog met cremespoeling,dan doe ik er nog cremevoeding in en schuim.daarna fohn ik het gewoon droog.dan maak ik een staart op mijn hoofd en doe nog wat schuim in de staart endraai dan de staart in een afgeknikpte sok en zo ga ik slapen. Smorgens alles eruit halen en met je handen door het haar schudden en je hebt geweldigmooi haar! En anders even op youtube kijken, How to curl your hair with a sock