Vraag aan mensen met verstand van het gebit

Discussie in 'De lounge' gestart door Toverbal, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Mijn vriend komt met het geniale idee om naar onze geblondeerde buren te gaan. Want ja, blonderen doe je toch met waterstofperoxide? Wat een handige is het toch, haha

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Haha, weet niet of dat hetzelfde is hoor! Is er geen apotheek in de buurt die open is?

3. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Joycey, daar heb ik ook aan gedacht, het lijkt me alleen vreselijk pijnlijk zonder verdoving. Maar verdoving wil ik ook niet, in ieder geval geen spuit. Zijn toch overwegingen die ik moet maken. Denk dat ik morgenvroeg maar bel, voor de spoedmomenten die de tandarts dan heeft op de dag zelf.

4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ik ga eens zoeken naar een apotheek die open is. Bedankt

5. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    De enige apotheek die hier open is, mag je na 17.00 alleen komen met spoedrecepten, niet omdat je even wat nodig hebt.

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zou de HAP bellen voor een spoedrecept....
    En dan morgen als de donder naar de tandarts!
    Vraag om van die zakjes Brufen die je moet oplossen met sinaasappelsmaak.
    De enige die werken!

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Valt wel mee hoor ;)
    Ik mocht hem volgens de tandarts niet hebben vanwege de zwangerschap. En het viel verbazingwekkend mee.

Weet je wat helpt? Om de tandarts eerst met zijn/haar nagel een paar centimeter in je tandvlees te drukken en tegelijkertijd de verdoving te zetten. Dan voel je er écht helemaal niks van! I promise ;)

8. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ik zing het.vannacht wel uit en als ik morgen voor.tien uur.bel kan ik bij de tandarts terecht morgenvroeg. Bedankt dames

9. life

life Niet meer actief

Ik kreeg gelukkig ook altijd een verdoving zalf voordat de prik kwam voelde de prik helemaal niet en dacht is het nou al gebeurd.

Trouwens volgens mij bestaan er wel tandartsen die het via narcose doen weet het alleen niet zeker en ook niet waarbij ze het zouden doen.

Ook ik vind tandarts maar niets ken je gevoel

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.063
    2.557
    113
    Limburg
    Ik ben zelf als de dood voor de tandarts, ik weet hoe je je voelt! ik ben een aantal maanden geleden na ( veel te) lange tijd weer gegaan, ik had een flinke tandvleesontsteking en verging van de pijn. Ik heb me echt ontzettend druk zitten maken en uiteindelijk is het me echt meegevallen! Ik was ook erg bang dat de verdoving pijnlijk zou zijn maar die voelde ik nauwelijks.
    Voor het ontstoken tandvlees kon ik trouwens corsodyl gebruiken, verkrijgbaar bij kruidvat, na een paar dagen was er al een hele verbetering te zien.
    Zo'n witte bult had ik trouwens ook, kon kiezen tussen een zenuwbehandeling of de kies trekken. Ik zei meteen haal maar eruit die kies! Bij het woord zenuwbehandeling krijg ik al de kriebels. Als het nou een voortand was geweest was het een ander verhaal maar 1 kies kan ik nog wel missen.
    Sterkte ermee in elk geval!

11. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Gisteravond nadat ik mijn vriend had ingesmeerd, kreeg ik een raar smaakje in mijn mond. Kijk in de spiegel en ja hoor, die bult gesprongen. Mond schoongemaakt en daarna gespoeld met listerine. Gelijk was de druk een stuk minder. Nu ik wakker ben is ook mijn gezicht bijna weer in oude staat. Het is nog wel wat gevoelig, maar daar is ook alles mee gezegt. Vindt mezelf dan ook geen spoedgeval meer en laat mijn afspraak morgenvroeg gewoon staan. Waarschijnlijk wordt het trekken of een wortelkanaalbehandeling. Dan mogen ze wat mij betreft dus direct trekken! Bedankt.voor jullie bijdrage dames. Ik laat.nog wel even weten hoe mijn bezoekje is verlopen..

12. Metire

Metire Niet meer actief

Laat het alsjeblieft niet trekken als het niet echt nodig is! zo zonde.. het wordt er echt niet beter van, vooral als je vaker die optie kiest. (ik heb een tijd als tandartsassistente & preventieassistente gewerkt) en ga alsjeblieft in het vervolg gewoon naar de tandarts als er een stukje kies afbreekt.. door ermee door te lopen vraag je echt om dit soort problemen! (ik snap echt heel goed dat je bang bent, maar met de juiste geduldige tandarts kun je echt een heel eind komen mét al je eigen tanden in je mond :)

13. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Nou, zojuist bij de tandarts geweest. Kies moest getrokken worden. Ik wilde niet, maar het moest echt. Met de minste en kleinste verdoving heeft hij het gedaan en het was echt, ik zou haast zeggen met tien tellen gepiept. Niks gevoeld, ook van de verdoving zetten niet. Maar nu, ik ga kapot van de pijn. Zoveel pijn heb ik nog niet gehad in mijn mond. Kan wel janken. Gelukkig ging mijn vriend mee, heb zijn hand behoorlijk fijn geknepen. 1 ding weet ik wel, dit noooooooooooit meer

Deel Deze Pagina