Ik was net in de keuken aan het schoonmaken toen ik in een glassplinter greep. Nu zit hij in mijn ringvinger en doet ontiegelijk veel pijn als ik er tegen aan stoot..... Wat nu? Is het spoed genoeg voor de HAP?
au maar krijg je hem er niet zelf uit? eerlijk gezegd zou ik de hap niet bellen ik zou afwachten tot morgen mja zou ik doen
ik zou de hap op zijn minst even bellen. De telefonist (e) kan het eter inschatten dan wij lijkt me. Zo'n stukje kan behoorlijk gaan etteren! Succes en gewoon bellen daar is de hap voor.
Ik zou gewoon even bellen. Bellen kan geen kwaad toch? Voor hetzelfde geld schiet die splinter verder naar binnen of gaat het ontsteken. Je kunt gewoon even de HAP bellen om te vragen wat je het beste kunt doen in zo'n geval.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad even gebeld en kan over 10 minuten terecht (scheelt dat ik er 3 min van af woon ). Wordt vervolgd dus
Ik had al gelijk aan de tel gehangen.. Maar dat komt omdat mij altijd wijs is gemaakt dat als die blijft zitten dat het naar je hart kan gaan,en je dan verder van huis bent,hetzelfde met houtsplinters.. Weet niet of het waar is hoor,maar ben daardoor wel helemaal panisch voor glas dat kapot valt,en je ziet mij ook echt niet een stuk hout weg gooien voor de honden haha
ik heb eens een heeeeeel klein splintertje van glas gehad en was de zieligste van het land! maar eigenwijs.... niet te geloven. Na wéken, eindelijk weer een keer lopen pulken, maar deed te veel pijn. Dag erop gaan zwemmen en toen kwam hij eruit, heerlijk. Ik heb het aan iedereen verteld hihi muts
Ik heb een glassplinter in mijn voet gehad. En pijn dat het deed tijdens het lopen.. Was wel zo eigenwijs om gewoon door te lopen.. Maar uiteindelijk mijn voet een hele tijd in een bak met water en zout gehad en toen kwam de glassplinter er vanzelf uit.
Hij heeft hem er gisteravond uitgepulkt met pincet en naald *auw* maar goed, vond van mezelf dat ik niet mocht zeuren, aangezien een bevalling pijnlijker is . Wat betreft het door schieten naar je hart....volgens mij valt het wel mee hoor, want de arts zei ook nog, als ik hem er niet uit krijg, dan zweert hij er wel uit Het is alleen zo lastig!