Ik heb een vraagje over de stappen na aanmelding voor IUI. Rond 4 juli zijn we in het VUMC aangemeld voor IUI. Er is toen gezegd dat de wachttijd 2 maanden is en dat we na ongeveer 6 weken een brief krijgen. Dat zou deze week moeten zijn. Heeft iemand een idee wat er in de brief staat? Staat daar bijv. dat we in de eerstvolgende cyclus direct kunnen starten?
Vreselijk he? Dat afwachten. Ik weet natuurlijk niet wat er in die brief staat, maar vermoed dat jullie eerst een afspraak krijgen voor een intake? Of hebben jullie dat al gehad. Toen wij aan iui begonnen werd er onder andere bloed geprikt om een eisprong (progestron toch?) vast te stellen en een zaadonderzoek gedaan. Veel succes!
Ik heb vandaag even gebeld met het VUMC. Mijn cyclus is nl gister begonnen en ik hoopte dat ik misschien deze maand al mag beginnen. Ik krijg de brief inderdaad deze week en mag direct starten. Volgende week heb ik de eerste follikel meeting! Blijkbaar is een intake niet nodig (we hebben al wel afspraken / zaadonderzoeken gehad). Ik dacht dat we pas in oktober konden beginnen ivm vakantie in september, maar gelukkig dus al sneller. Bij jullie heeft IUI helaas niet gebracht wat je er van hoopt zie ik. Balen! Zelf heb ik ook niet al te veel verwachtingen ivm de lage slagingspercentages, maar het is nog altijd meer dan als we zelf blijven aanmodderen