Ben ik de enige die dit opmerkt? (echt last hebben van is overdreven ) De icoontjes voor de topics, veelal het briefje, veranderd ineens in allemaal smileys.. Zie dan ook niet meer op welk topic ik al heb gereageerd (beetje lastig) Smileys die ik bij een bericht kan toevoegen, sommige staan er dubbel in en sommige zijn verdwenen.. Ook de reclame banners gaan door elkaar, waardoor ik een kleine banner ineens 8 x bovenin de brede bannerbalk zie.. Ineens heb ik dat, en dan weer tijdje goed.. Vreemd hoor
Wat kan helpen is even via 'instellingen' naar 'safari' en daar de geschiedenis, cookies en gegevens wissen. Door het wissen van de cookies moet je alleen wel weer even opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Bij diezelfde instellingen zit ook een tab geavanceerd, onderaan. Daar zit een debug-console die je aan en uit kan zetten, die geeft aan welke fouten er op een website zijn. Ook zit daar een tab website data, die zou je ook nog kunnen legen. Fijn dat het is opgelost! Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl