Alle kastjes open en dicht gooien

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lorena81, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorena81

Lorena81 Lid

19 jun 2009
    62
    0
    0
    Mijn zoontje gooit alle kastjes die maar open kunnen,open en weer dicht,soms haalt hij er wat uit maar 9 van de tien keer is het gewoon open en dicht gooien,gek word ik er soms van. Is dit heel normaal?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ja veel kinderen doen het.
    Heel erg consequent zijn en ze er steeds weg halen.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hier is het ook een favoriet spelletje en ik laat 'm vaak maar. Hoe meer ik tegen hem zeg dat iets niet mag, hoe liever en vaker hij het doet.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva deed en doet dat nog steeds in de keuken, ik laat haar maar, kan geen kwaad. Wel eens een vinger tussen gezeten natuurlijk, maar goed, moeten ze toch ook leren ;)

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat hoort er ook gewoon bij inderdaad.

Bij sommige kastjes was het niet erg, bij anderen wel (vanwege de inhoud, of glas). Daar haalden we hem consequent bij vandaan, en zeiden duidelijk nee. Dat hielp, na veel herhalen wel. En dat blijft ook in het systeem zitten, die kastjes gaat hij 1,5 jaar later nog nauwelijks heen.

6. Hier doet mijn zoontje het ook de hele dag. Helaas haalt hij alles uit de kasten dus we hebben nu op bijna alles kastjes een vergrendeling opgezet.

7. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Dat is hier ook favoriet, maar dan alleen bij dat ene kastje waarvan er 1 helft ontbreekt. We blijven nee zeggen en weghalen. Ze doet het ook niet vaak dus dan is het wel te doen.

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Mijn zoon is ook gek op kastjes, deuren, alles wat maar open en dicht kan. in de keuken hebben we van die kinderveiligheidsdingetjes erop gezet, maar meneer heeft het gepresteerd om van 1 kastdeurtje die gewoon dwars door de beveiliging open te trekken.
    Deuren is hij helemaal gek op, die MOETEN gewoon open en dicht en weer open en weer dicht....ik probeer heel consequent erin te zijn en waarschuw hem dat ie het niet mag en haal hem weg. Helaas heeft hij het nog niet altijd door hihi, alhoewel, hij heeft het wel door, maar doet het lekker toch;) :D

9. Lorena81

Lorena81 Lid

19 jun 2009
    62
    0
    0
    Dus er zijn nog meer ik-gooi-lekker-alle-deuren/kastjes-open-kindjes haha.Ik haal hem dan ook weg en zeg duidelijk nee,dan kijkt hij me aan met een enorme smile dat ik dan eigenlijk smelt en niks meer zeg en mijn lach ook niet meer in kan houden.

10. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook eentje, maar in het algemeen is hij veel ondernemender dan zijn oudere zus. Hij heeft al een aantal keer zijn vingers er tussen gehad, maar het doet hem toch nog niet genoeg. Hij blijft ze open trekken als ik me even omdraai. Nou ja, gewoon maar even door die fase heen.

11. Lorena81

Lorena81 Lid

19 jun 2009
    62
    0
    0
    Hier heeft hij ook al een paar keer de vingers er tussen gehad,maar het weerhoudt hem niet om het nog een keer te proberen.Soms lijkt het wel hoe harder het geluid hoe leuker het is:D

Deel Deze Pagina