wat voelen jullie van je eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by mnla, Mar 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mnla

mnla Actief lid

Feb 12, 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames . Wat voelen jullie van je eisprong ? Ik heb nu een beetje lichte buikpijn ofja meer steekjes .

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik heb altijd een dag het gevoel alsof alles verkrampt is van onder. En dan met name aan een kant maar het straalt uit naar onder zeg maar. Heb meer last van eisprong dan van menstruatie. Kan het geloof ik ook niet echt beter omschrijven dan dat haha.

Dat ik het voel heb ik overigens pas sinds na de bevalling van mijn dochter daarvoor merkte ik er nooit wat van.

3. danif

danif Fanatiek lid

Nov 10, 2008
    1,104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik voel helemaal niets. Ik heb deze maand ovu testen gedaan dus wist precies wanneer hij kwam, maar nog voelde ik niets

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ik heb mijn eisprong nooit gevoeld..

5. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

Oct 18, 2013
    1,786
    722
    113
    Vorige rondes had ik vanaf 2 dagen voor ei last van een (licht) opgezette buik en krampen. Deze cyclus bijna niks gevoeld.

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    ik heb meestal een paar uur flink kramp :). Maar kan er ook echt ziek van zijn, dan heb ik rond de 1 a 1,5 dag koort en moe en kramp. weet niet precies waarom dat wisselt :)

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb geen pijn tijdens de eisprong zelf, maar ervoor heel veel. Het groeien en drukken van die follikel voel ik heel goed en tegen de tijd dat ik mijn eisprong heb, doet elke beweging pijn.

Dus als die pijn weg trekt weet ik dat 'ie geweest is. Niet dat het leuk is om pijn te hebben, maar ik vind het wel fijn om die bevestiging te hebben dat er iets groeit en gaat springen.

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Tijdens de eisprong zelf meestal een felle steek duurt niet lang maar ongeveer 2 dagen ervoor een vol kramp achtig gevoel en soms steekjes en de dag erna ook nog best kramp achtig.

9. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Ik heb hem nooit eerder gevoeld maar deze maand denk ik wel voelde als krampen alsof je naar de wc moet vond ik dat hield bij mij 2 a 3 uur aan toen was het weg nergens last meer van de volgende dag had ik zere tepels :) ( teken bij mij dat hij gewest is)

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Ik heb er niks van gevoeld of gemerkt maar zit ook nog maar in de 1ste ronde, hopelijk verandert 't nog :)

Share This Page