Wie weet dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lentekind, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoi dames,

Een niet zo smakelijk onderwerp maar ik snap mijn lijf even niet meer:( Ik zit nu op dag 20 van de (als het goed is) 27 dagen van mijn cyclus. Rond dag 16/17 had ik wit doorzichtig slijm. Dit is in mijn geval vermoedelijk mijn eisprong. Nu is het dag 20 en heb ik opeens wit draderig slijm. Dit heb ik normaal nooit op deze dagen meer. Misschien dat mijn cyclus opeens langer is geworden, dat kan natuurlijk ook. Weet iemand wat wit draderig slijm kan zijn?

alvast bedankt voor het meedenken!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wit slijm met draad lees ik veel dat het vruchtbaar heid is.Ik ken het bij mij zelf niet .
    Maar mis is je ei laat! kan goed hoor. Voor de zekerheid maar klussen denk ik. Succes met zwanger worden.

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Kan ook slijm zijn van opgewondenheid zeg maar hihi. Dat lijkt erg op vruchtbaar slijm!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kan ook idd :D

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm dat laatst genoemde was nou net niet aan de orde;)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik denk inderdaad een later eitje... voor de zekerheid aan de klus zou ik zeggen!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm en als je het nu nog steeds hebt, op dag 24 van de 27 en nu ook gevoelige tepels hebt? Echt, ik wil mezelf het hoofd niet op hol brengen maar moet zeggen dat het deze ronde toch echt wel spannend is! Keep my fingers crossed!

8. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb vaak rond mn eisprong ca.4 dagen lang zeer gevoelige tepels..
    Ik hoop dat het voor jou wat ander betekend, Heb je al getest?

Succes :D

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Kijk, jij brengt me weer terug op aarde:D Ik wil zaterdag testen mist ik nog niet eerder ongesteld ben geworden. Ik blijf stug volhouden voor mezelf (ter bescherming) dat er niks aan de hand is maar we zullen het zien.

10. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Hihi spannned.. Ik ga voor je duimen.. laat je weten hoe het is gegaan!?

Succes!! :D

11. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Hee terug op aarde weer..heb je een ovu test gedaan?
    als je nu je eitje hebt, klussen natuurlijk, zo niet, dan is dat een goed teken haha!
    heb je normaal dan het wat droge brokkelige afscheiding ??

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha nee je bracht me terug op aarde door te zeggen dat je ook elke cyclus gevoelige tepels hebt. Dat het er dus misschien gewoon bij hoort. Ik heb het normaal ook wel maar ze doen nu echt gewoon zeer als ik ze aan raak. Ik ben niet bezig met ovu testen enz. Gewoon puur op geluk en gevoel.
    Rond dag 15/16 heb ik altijd slijmverlies. Ik neem aan dat dat dan mijn ei is. Nu heb ik alleen vanaf dag 16 slijm tot dag 20. Toen 2 dagen niet en daarna werd het draderig en wittig. Ik weet dus niet precies hoe het zit nu deze ronde. Als ik mijn symptomen tel dan zijn het er 5. mocht het nu niet raak zijn, dan heeft mijn lijf me voor het eerst echt voor de gek gehouden. Dit hadi k met ontpillen nl ook niet.

Siena, ik zal het hier melden als ik zaterdag heb getest!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lente@ Klinkt allemaal spannend meis duim duim.
    En kom bij de club harde tepels en zware borsten zou ik zeggen. ken het dus ook goed en ja lijven vinden het nou 1 maal leuk ons voor de gek te houden. nou ik kan je zeggen ik vind het minder leuk.

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemorgen lady´s,

Vanmorgen de test gedaan (ik wist niet dat je daar zoveel hartkloppingen van kreeg) en deze bleef heel mooi wit. Mijn vermoedens dat ik niet zwanger ben dat klopt dus. Wat ik overigens niet begrijp is waarom ik dan zolang slijm verloor en die tepels heb ik ook nog niet zo gevoelig gehad. Dus....laat het bloed maar komen dan kunnen we weer een ronde verder!
    Ik vind het jammer dat het niet zo is maar ik ben dan weer vrij nuchter en heb dan zoiets...zie je wel...toch november (deze maand hadden wij vanaf het begin in ons hoofd dat het dan misschien raak kan zijn) Misschien als je al 4 testen hebt gehad, dat het je dan echt gaat raken.

Deel Deze Pagina