Wij deden het die ronde bijna dagelijks, geloof ik. Géén idee dus, welke vrijpartij tot onze dochter heeft geleid.
Van langzaam zaad komen meisjes en van snel zaad komen jongens. Dit heeft ooit eens in het tijdschrift " quest" gestaan. Ik heb een meisje en een jongen en ik zal zeker geklust hebben rond en de dag van de eisprong...heb ik altijd heel erg goed op gelet. Dus het is moeilijk om te zeggen,
Achteraf gezien was mijn eisprong (of iig de bevruchting) veel later dan we dachten. Dus hadden we veel te vroeg geklust. Verder klopte het ook met de chinese kalender. En ze zeggen ook wel eens dat hele mannelijke mannen (veel testosteron) vaker jongens krijgen. Mijn vriend heeft een redelijk zacht karakter, dus dan zou t ook een meisje worden . Maar ik geloof dat dat vooral een bakerpraatje is
Ik weet het niet heb 2 meiden, maar dit is de eerste keer dat me zo bezig houd met eisprong ed. vorige keren gewoon geklust als we zin hadden (wist toen ook nog niet van deze site ) 1ste 1 ronde 2de 5de ronde.
Hier een jongen en een meisje op komst. Bij onze zoon ruim voor de eisprong geklust en bij ons meisje erg dicht bij de eisprong geklust. Puur toeval als je het mij vraagt.
Het ligt toch echt aan het zaad van de man en ik ben zwanger van onze 2e meid en moet zeggen dat we dit keer werkelijk iedere dag zowat geklust hadden, alhoewel we waren er niet echt mee bezig, maar tijdens de vakantie zijn we nu eenmaal wat actiever en dus op vakantie zwanger geraakt. Bij de 1e waren we net van de pil en was het meteen raak en hebben we het niet extreem veel gedaan. Toen ook geen aparte standjes ofzo. Ik denk dat je er weinig aan kunt doen...het is maar net welk zaadje het hardste zwemt
Het verhaal dat het bla bla zou zijn ben ik het absoluut niet mee eens ik me zus en nichtje hebben allemaal ovu testen gebruikt en bij alle 5 de kids die geboren zij waren het boys dus het verhaal van klussen op de dag van posi ovu test en dan een jongen is hier wel degelijk bewezen. Oh ja en mijn vk bevestigde het ook nog eens die zei dat het zaad van een jongetje sneller zwemt en van een meisje langer leeft! Dus als jet het op de dag van je ei doet dat het dan 99 % een jongen is dat zijn de woorden van mijn vk!
Twee keer een dag voor de eisprong, 1x een meisje en 1x een jongen. Overigens klopte de chinese kalender wel 2 x.
Dat geloof ik niet! 99%. Ik vermoed dat het misschien gemiddeld 55-60% zal zijn ofzo. En ik denk dat het ook verschilt per koppel. Overigens kun je met ovutesten vaak niet precies de dag van ovulatie vaststellen. Een positieve ovutest betekent geloof ik dat er (als alles goed gaat) binnen 48u een ovulatie komt.. oid Maar goed, ik heb dus ook ovutesten gebruikt, maar volgens de echo's was het ei pas een week later bevrucht! t Blijft gewoon 20 weken afwachten
wij hebben bij mijn dochter op de dag van eisprong heel veel geklust ( tja oud en nieuwe en nogal wa op ) dit weet ik doormiddel van tempen, ovulatietesten en het voelen van mijn ei. en de dagen ervoor ook wel elke dag minimaal 1x. dit werd dus een meisje maar kan ook best zijn van het oude zaad zeg maar bij mijn zoontje we wat minder vaak maar nog wel minimaal om de dag en heb toen me ei gevoelt en ook op die dag geklust. dit is dus een jongen geworden
Dat geloof ik niet! 99%. Ik vermoed dat het misschien gemiddeld 55-60% zal zijn ofzo. En ik denk dat het ook verschilt per koppel. Overigens kun je met ovulatietesten vaak niet precies de dag van ovulatie vaststellen. Een positieve ovulatietest betekent geloof ik dat er (als alles goed gaat) binnen 48u een ovulatie komt.. oid Ik zeg ook op de dag van je posi ovu test dat is wat mijn vk zei. En het is ij ons dus 5 x waar gebleken overigens is zo topic als dit ook al eens geopend in een ander forum en daar bleek ook dat meiden die het op de dag van een posi ovu test hadden gedaan ik geloof dat het 76 % was die een jongen had!!!
Ik wil eerst wetenschappelijk bewijs zien voor ik t geloof, dus niet onder 20 vrouwen, maar minstens 2000