boertje laten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Iggylover, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    levi wil niet altijd na zijn flesje een boertje laten...

geven jullie kindjes altijd een boertje en hoe lang proberen jullie het boertje te laten komen?
    soms slaapt ie zo op mijn arm verder na zijn fles

kan het kwaad als er geen boertje meer komt na het flesje leeg gedronken te hebben?

2. Kwam bij ons ook vaak genoeg voor. De kraamhulp vertelde toen dat het niet zo erg is als er een keer geen boertje komt. En mijn kids hebben er geen hinder van gehad.
    Als ze na de fles doorslapen laat dan maar lekker. Als ze er last van krijgen melden ze zich echt wel :)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, je moet het ff aankijken denk ik. Thirza kreeg hier gigantisch last van krampjes als ze geen boertje liet, (als ze wel boerde ook, maar dan was het wel minder heftig). Als ie er verder geen last van heeft, zou ik het zo laten, maar als je merkt dat er wel krampjes van komen, is het wel handig om hem te laten boeren. Kan ook slapend hoor, lekker tegen je borst aanhouden, rechtop en zachtjes kloppen. Maar soms komt er niks, Thirza heeft hier dan wel eens dat de boer nog eens komt als ze weer wakker wordt (als ze dan dus vlak voor het slapen aan gedronken heeft).

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Tobe boert nog wel eens 3 of 4 uur na zijn fles :( Maar hij heeft daar niet altijd last van. Als ik zie dat ie wat verkrampt, dan probeer ik hem alsnog te laten boeren.

Toen Tobe trouwens zo jong was, boerde hij ook veel moeilijker hoor. Eigenlijk is ie vanzelf beter gaan boeren. Inmiddels laat ie vrijwel altijd een hele grote dikke boer na zijn fles ;)

5. Laura kan ook heel moeilijk boertjes laten. In het begin heb ik hiervoor Infacol gebruikt, omdat ze wel last van krampjes erdoor kreeg. Werkte super. Nu slaapt ze soms ook na de fles en boert ze niet, maar heeft ze er ook geen last van. De CB zei dat er kindjes zijn die helemaal niet boeren. Dus zal gewoon even aankijken of hij er last van heeft.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als Sterre aan de borst heeft gedronken boert ze niet, en heeft geen last van kramp, maar uit de fles moet ze altijd even lekker boeren. Het scheelt wel enorm als ik de fles niet helemaal leeg laat drinken, zodat ze geen lucht hapt zeg maar.

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Roan had ook vaak wel eens dat hij niet wilde boeren en dat hij op de arm in slaap viel. Ik legde hem dan vaak gewoon in bedje en dan kwam het boertje later wel. Wat me nog wel eens opviel is dat hij, wanneer hij niet geboerd had, dat zijn bedje dan vies was, doordat hij toen gespuugd had...

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Lisanne boert ook lang niet altijd na haar flesje. Wel houd ik haar wel zo'n 10 minuten tot een kwartier rechtop tegen mij aan, zodat het wat kan 'zakken' zeg maar. En soms als ze geslapen heeft en ik pak haar uit haar bedje dan laat ze nog weleens een flinke boer. Ik heb niet het idee dat ze last heeft als ze niet geboert heeft. De eeste weken heeft ze weleens last gehad van krampjes, Cinababy hielp hierbij wel goed.

Deel Deze Pagina