Rond een jaar of 7...nu is ze bijna 9 en wil haar graag nog jurkjes aan doen...maar ze wil liever stoer! Dus geniet ervan zou ik zeggen!
Hier vanaf een jaar of 6 werd het minder. Toen ging het over naar paars en goud. Nu is ze bijna 9 en is roze echt not Done!
Mijn dochter (6,5 jaar) is een enorm meisje-meisje met ook flinke roze prinsessen periode. Het afgelopen half jaar is blauw de nieuwe kleur en is paars ook wel mooi. Ze kiest nu duidelijk meer verschillende kleuren en de hoeveel roze is aan het afnemen in haar kast . (het heeft idd wel geholpen dat Elsa niet in het roze was, ha ha!) Maar ze is nog steeds enorm meisje-meisje: het liefst een jurk of rok, zelden een broek. En glitter/glamour, hakjes, nagellak, lippenstift is het nog helemaal... Laatst mocht ze een kleinigheidje uit kiezen en toen kwam ze met een Hello Kitty lippenbalsem dingetje, wat haar 'lippenstiftje' is. Ze was er erg blij mee ...
Mn dochter begon met ongeveer een jaar of anderhalf met een roze en rokken periode. Met 3,5 - 4 jaar was dit heftig jurken en roze. Nu is ze groot fan van Elsa van Frozen en die jurk is.... BLAUW! Dat is nu haar lievelingskleur. Zit ik dan met een kast vol roze kleding, ze kiest nu blauw en zeegroen als kleur. Jippie! Ze is nu 4,5.
De oudste is nu ruim 6 en zit in de overgangsfase. Blauw is inmiddels haar lievelingskleur, maar ze eet ook nog graag uit het roze bord........
Hier is dochter vanaf 3 tot 4.5 gek geweest op roze alles wat ze in t roze zag was geweldig zo ook haar kamer. Toen We 6 maanden geleden gingen verhuizen en de kleur mocht uitkiezen voor haar kamer kwam er een mooie zilver uit! En ze is nu bijna 5.5 jaar.
Mijn dochter vindt roze ook heel leuk, maar ze heeft geen roze kleding, dus valt daar in elk geval geen ruzie over te maken. De enige reden dat ze het leuk vindt, is omdat alle meiden in de klas er als een zuurstok bij lopen Zoals met bijna alles; het is een faaaaaase.
Ik heb 2 zoontjes maar die trekken echt aan wat ik ze koop. Geen gemopper over kleuren. En in september start de oudste in reception class dus dat wordt dan uniform. Voor thuis gewoon lekker makkelijke kleding en hij trekt gewoon alles aan. Knalgeel of donkerblauw en alle andere kleren die ik klaarleg. Ze zouden zelfs een fluo roze jurk dragen zonder gezeur als ik dat zou klaarleggen voor hun.
ik koop vanaf het begin allerlei kleuren en ze trekt het gewoon aan. al blijft roze met 8 jaar toch wel favoriet. ze wil nu eigenlijk ook wel graag wat zwarts als we kleren gaan kopen omdat ze dat ook wel mooi vind. ik vind het wel best met wat ze uit kiest om te kopen zolang ik er het laatste woord maar over heb. als ik het echt niet mooi vind krijgt ze het ook niet
Mijn dochter word eind deze maand 8 en sinds een aantal maandjes begint de roze fase iets af te nemen.
o, nee! zo te lezen gaat het lang duren. De Elsa blauw keurt ze natuurlijk ook goed, maar dat zie ik nog nergens hangen