nou de titel zegt het al . bij wie heeft het strippen geholpen en is daardoor bevallen??? ik ben namelijk net gestript en hoop dat het helpt en ik mijn kleintje snel kan vast houden.
Hier heeft het niet geholpen. Wel de slijmprop verloren, maar verder niks. Nu was dit de 2e zwangerschap en de (andere) gyn zei later dat het meer kans van slagen heeft als het een 2e of later kindje betreft. Dus ik hoop voor je dat je je kleintje snel in jouw armen hebt.
De eerste keer strippen niet, maar dat was niet zo hard als de tweede keer. Bij de tweede keer had ik terug in de auto al krampen.
Op vrijdagmiddag om 1 uur gestript, rond etenstijd de eerste weeën, en uiteindelijk zaterdagochtend om half 6 hield ik onze prachtige dochter in mijn armen!
Ik ben met 38 weken en 6 dagen gestript, heb toen alleen een beetje krampen gehad. Met 39 weken en 6 dagen weer gestript (was toen wel pijnlijker) toen meer dan 3 uur weeen gehad maar het was vals alarm. Met 40 weken en 3 dagen wilde ze weer gaan strippen maar dat ging niet meer. Een paar uur later had ik mijn eerste weeen en de volgende dag is onze dochter geboren. Hier heeft het strippen dus niet geholpen.
Ik ben met 39.2 gestript en bevallen met 39.5 Het strippen heeft wel het eea in gang gezet (heftige voorweeen), maar omdat er 3 dagen tussen zat heb ik nu "niet" gestemd.
Hier gistermiddag gestript en hield er een paar uur een pijnlijk gevoel aan over maar uiteindelijk niets gebeurd. Maar het is bij mij ook een beetje gedaan in de hoop dat de ontsluiting zich iets uit zou breiden zodat ik morgen 2-3 cm heb ipv 1.5 en ik ingeleid kan worden, dus ik weet niet of het in die zin succesvol is geweest!
Ik ben zo benieuwd of bij iemand de drukpuntmassage heeft geholpen of gaat helpen. YouTube - Acupressure Points to Induce Labor/ Labor Induction: leg and foot points
Bij mij begonnen anderhalf uur later de wee-en. Nu moet ik wel zeggen dat ik OOK gel ingebracht gekregen had om mn baarmoedermond weker te maken. Niet om de bevalling op gang te krijgen maar toch.... Ik heb het op het strippen gegooid...
Ik heb zelf ook voetreflextherapie gegeven, meer als extra, want ik was pedicure, dus niet dan voetreflexologie mijn hoofdwerkzaamheid was. Zelf ben ik helemaal niet zo'n zweefneus hoor, maar ik ben er wel van overtuigd door de praktijk dat het wel degelijk kan werken. Zo kreeg ik een paar dagen voor de bevalling pijn in mijn voet bij mijn enkel. Het werd steeds erger, ik kon geeneens schoenen meer aan die op dat punt drukten. Na de bevalling bedacht ik me pas dat het precies was op die plek waar volgens de voetreflexologie je baarmoeder zit. Haha, stom dat ik die link niet eerder had gelegd. Bij mijn zoontje heb ik niets gevoeld op die plek, maar die bevalling hebben ze een beetje moeten helpen op te wekken, want die kwam niet zomaar uit zichzelf. Of het werkt met het opwekken van een bevalling weet ik verder niet, het valt allicht te proberen. Oh, off-topic, ik ben beide keren gestript, de eerste keer hielp het niets, de tweede keer deed het wel wat, kreeg er 3 cm ontsluiting door, maar vervolgens stopte alles gewoon weer.
ik ben met 41+2 gestript en met 41+5 bevallen! de dag na het strippen ben ik mn slijmprop verloren, dus ik weet zeker dat het strippen effect heeft gehad
De eerste keer strippen niet, begon toen wel m'n prop te verliezen.. Duurde vier dagen. Na vier dagen en 2 cm ontsluiting verder smiddags om 14u opnieuw gestript. Binnen 12 uur was ze er!!
nou ik ben woensdag gestript. had de hele avond pijnlijke harde buiken maar daar bleef het bij. ben wel de volgende dag de slijmprop verloren maar verder niet. dus het heeft helaas bij mij niet geholpen
Ik ben 1x gestript. Dit was om 13u bij mij thuis, rond 18.15 kreeg ik weeen en ben uiteindelijk om 3.23u de volgende ochtend bevallen.