Vraag aan prmatuur, dysmatuur mama's

Discussie in 'Prematuur' gestart door Bkoenen, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Hey chantal en uk80 :D Jullie kleintjes doen het goed hé :D fijn!

    Nikita doet het ook onwijs goed. Sinds afgelopen zondag is ze thuis! *jeejjj*
    Ze woog bij ontslag 1990 gram...morgen terug voor follow up. Spannend, weer voor het eerst op pad met haar.
     
  2. Uk80

    Uk80 Fanatiek lid

    Female: Ja, het gaat heel erg lekker hier ;)
    Ben benieuwd hoe Nikita gegroeid is :D Laat je het nog even weten?
     
  3. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hallo meiden,

    mag ik met jullie meekletsen?
    Joshua is 5 januari geboren met een gewicht van 2310 gram en 44 cm. Dysmatuur dus.

    Hij heeft al een boel ingehaald, want hij was 1 april 55,7 cm en 5295 gram.

    Joshua is geboren met 37,3 weken, toen ik ben ingeleid, omdat hij te klein was en ik hem al een paar weken niet goed tot helemaal niet meer voelde...

    [​IMG]
     
  4. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Nikita is na de eerste week thuis helaas afgevallen, maar nu (bijna 3 maanden oud) weegt ze ongeveer 3 kilo. (ze is geboren met 940 gram).
    Geen idee wat ze nu zou 'moeten' wegen, maar volgende week moeten we weer naar de K.A. dus dan zullen we het wel te horen krijgen.

    Ze drinkt goed aan de borst en draagt sinds een paar dagen maatje 50! :D
     
  5. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hoe gaat het hier met de kleintje?
    Met Joshua gaat het hardstikke goed. Hij groeit als kool en heeft het brabbelen heel erg ontdekt. Hele verhalen heeft hij. HIHIHIHI.

    Liefs en knuffel,

    Patricia
     
  6. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Leuk he dat brabbelen! Nikita doet het ook al een tijdje.
    En breeeeduit glimlachen :D Zo leuk als je 's ochtends haar kamertje binnenkomt, ze mij ziet en dan zo lief doet lachen :D En ze zegt dan "nnngkie". Geen idee wat ze daarmee bedoeld, maar ik vind het lief.

    Ze weegt inmiddels ruim 3,5 kilo (nooit gedacht dat ik niet meer de afzonderlijke grammetjes zou noemen zoals we de eerst 3 maanden deden :)) en is 52,5 centimeter lang.
    Een mega mooie meid, sterk, gezond en heel wijs :)

    Ik kan me al bijna niet meer voorstellen dat ze bij de geboortje in 1 hand kon.
     
  7. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Female: ow heerlijk is dat he? Joshua doet dat ook. Zodra hij me ziet krijg ik een megagrote glimlach toegeworpen.:D
    Ik ben even kwijt hoeveel Nikita ook alweer woog bij de geboorte? Als ze nu 3,5 kilo weegt... (sorry)...:)
    Joshua woog de laatste keer 7550 gram. Ik denk dat hij nu over de 8 kilo zal wegen. We zullen het 2 juli zien. Ben echt zeer benieuwd hoor.;):D
    Ik vind het ook heerlijk hoor dat geklets.

    Liefs en dikke knuffel,

    Patricia
     
  8. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Nikita woog bij haar geboorte 940 gram. Een pre-dysmatuur want ook voor de zwangerschaps duur van 31 weken was ze véél te klein. Ze had al een groeiachterstand van 4 - 5 weken.
    Maar ze gaat als kool hoor! Ze zit nu al wel tegen de 4 kilo aan te hikken.

    En, hoe is het met Joshua?
     
  9. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey Female,

    ow ja dat is dan wel heel licht inderdaad, dan doet ze het echt heel goed.

    Gisteren bij het CB geweest en Joshua weeg 8810 alweer!!!! Hij heeft echt de boel heeeeeeeeeel erg ingehaald. ;)

    Met Joshua gaat het hardstikke goed, afgezien van zijn benauwdheid dan. Heb gisteren bij de huisarts nog weer een extra pufje erbij gekregen van Flexotide. Dus nu krijgt hij Ventolin én Flexotide. Pfffff.

    Liefs en dikke knuffel,

    Patricia
     

Deel Deze Pagina