Vraag: goede gynaecoloog gezocht

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Yses, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yses

Yses Lid

7 jun 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai allemaal,

Ik heb een vraag aan jullie. Ik ben ongeveer 2,5 jaar geleden een keer zwanger geweest en na 8,5 weken een miskraam gehad. Nu zijn we ongeveer 2 jaar en 2 mnd weer aan het proberen...... Maar zonder succes:x

Een jaar geleden hebben we allerlei onderzoeken (ik en partner) gehad en alles was goed. Nu kwamen we vorige maand weer bij de gynaecoloog (dus na 2 jaar en 2 mnd bezig te zijn geweest). Met de vraag of we een medisch traject in kunnen.

De gynaecoloog heeft weer dezelfde onderzoeken als vorig jaar gedaan, weer was alles goed. Ze gaf aan dat we nog te veel kans hebben om zelf zwanger te raken en wil ons pas helpen met een medisch traject over een jaar. Dus na 3 jaar bezig zijn om zwanger te raken. Als ik niet zwanger was geweest 2,5 jaar geleden dan had ze ons geholpen. Ik word in juli 35 jaar.

3 jaar bezig zijn en dan pas traject ingaan, vind ik erg lang en vraag me af of dit wel gangbaar is. Ik wil gewoon eerder geholpen worden! ook al geef ik dit aan, helpt dit niet!

Ik wil een second opinion hebben maar wel echt bij een goede gynaecoloog die met je meedenkt en aan jouw belang denkt (dit gevoel heb ik niet bij mijn arts).....

Mijn vraag is aan jullie: weten jullie een goede gynaecoloog?

Liefst in omgeving Nijmegen. Ik woon in Nijmegen. Ik wil best een stukje rijden maar niet langer dan een uur enkel want als ik een goede heb gevonden wil ik graag daar behandeld worden.

Ik hoop da jullie met me mee kunnen denken!

liefs,

Yses

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoihoi

Ik ben in arnhem supergoed geholpen. Volgens het radboud was mijn kansen te klein.

Arnhem zag het probleem niet en is gestart met ivf.
    mijn oudste is van de verse terugplaatsing en 2e van de eerste cryoterugplaatsing.
    Ze waren ook snel met de behandeling. Ik ben erg tevreden.
    (werkt samen met utrecht).

welk ziekenhuis ben je nu onder behandeling?

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Geertgen klliniek in Elsendorp. Niet zo ver rijden, denk 20-30 minuten vanaf Nijmegen. Daar hoor ik goede verhalen over. Ik ga er zelf ook naar toe 19 juli. Kan je de ervaringen dus nog niet vertellen, maar volgens ervaringen op ZP is het er goed.

4. Yses

Yses Lid

7 jun 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    .
    Hoi Brenda, dank je voo de reactie. Ik Zit bij radboud. Welk ziekenhuis in.arnhem. en Wilde ze je toen bij radboud niet helpen? Hielp arnhem je meteen? Wat moest je toen daarvoor doen? Liefs

5. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik zou ook zeggen Geertgen! Fijne kliniek. Ik ben er geweest voor uitgebreiderde onderzoeken naar vmk'en in 2010. Kon vrij snel terrecht voor een gesprek en onderzoeken.

Ik vind het belachelijk zoals je nu niet gehoord en geholpen word. Echt.... geen woorden voor.

6. brenda1976

in nijmegen vonden ze mij te zwaar en vonden mij lastig. Ik vroeg door en dee onderzoeken waren eindeloos! Daarbij kon ik slecht zijn voor de statistieken. dat vond ik zo belachelijk!

Ik kwam in arnhem en vonden mij niet te zwaar, ze keken of ze er goed bij konden. Ze zagen geen enkel probleem.
    Bleek dus dat arrrnhem rijnstate gelijk had en ik was dus erg goed voorr de statistieken!2x terugplaatsing 2x raak.
    Bij mij is radboud dus wel erg de mis in gegaan!

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Hier precies dezelfde ervaring maar dan in het mck: we kunnen niets vinden, dus u moet het maar blijven proberen tot u de 3,5jaar haalt en dan gaan we misschien :( wat voor u doen. Ik dacht vooral dat als ze niets kunnen vinden, ze misschien wat beter moeten zoeken ;)

Je bent dus niet alleen, schrale troost. Ik zou ook gaan kijken bij het Geertgen, dat schijnt een hele fijne kliniek te zijn. Succes!

8. brenda1976

tja 3,5 jaar vind ik echt bizar!

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier in elsendorp behandeld en na 6jaar in het ziekenhuis van het kastje naar de muur te zijn gestuurd was dat een hele verademing ze namen ons serieus en we mochten zelf meedenken iets wat het ziekenhuis niet zo heel graag zien. We hadden er na 9miskramen wel genoeg van om iedere keer te horen geef niet op er is niks mis. Ik vroeg om progesteron dit kreeg ik niet maar bij geertgen wel en nu zwanger en al over de helft.

10. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    ik vind 3 jaar ook echt belachelijk! Maar dat ik dat vind, daar heb je natuurlijk niks aan. Maar ik ben niet de enige, want het protocol voor gynaecologen in dit soort gevallen, schrijft ook "slechts" 2 jaar voor bij gevallen van onverklaard verminderd vruchtbare stellen. Je kunt het zoeken op google volgens mij. Had het een tijdje geleden gevonden. Je moet dacht ik zoeken op "richtlijnen" en " fertiliteit" dacht ik. Mocht je nog niet gehoord worden, kun je ze in elk geval om de oren slaan met hun eigen richtlijnen!

@minimuis: wat vreselijk ook om te lezen wat jij allemaal hebt moeten meemaken. En dan vooral dat je na 9(!) miskramen nog niet serieus genomen wordt :x Echt heel schrijnend. En helaas een lichtend voorbeeld voor ons allemaal dat je echt goed zelf op je strepen moet blijven staan en anders ergens anders moet gaan kijken. Wel super dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina