Vraag aan slanke vrouwen/vrouwen die veel zijn afgevallen

Discussie in 'De lounge' gestart door Cathelijne1986, 7 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

misschien dat het na verloop van tijd toch wat minder wordt dan nu, hopelijk in ieder geval met de blauwe plekken. Mijn man vindt het trouwens nu ook minder fijn tegen me aan liggen :)

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Woow wat ben jij veel maten kwijt! Superknap!!

Maar helaas, ja het hoort bij het leven van een slanke den... Ze zeggen niet voor niets, wie mooi wil zijn moet pijn lijden haha...

Ik ben van maat 44 naar 34 gegaan na mijn eerste bevalling en had toen ook flink last met zitten en liggen ed. Wat mij 's nachts hielp was een voedingskussen als ik op mijn zij lag, tussen enkels en knieen.

Na maat 34 ben ik gaan sporten om alles strakker te krijgen en mijn benen werden minder pijnlijk en ook kreeg ik wat meer zitvlees door de spieren.

Nu zit ik inmiddels op maat 38 (7 weken geleden bevallen) en dat voelt iets comfortabeler... Maar ook nu weer flink aan het afvallen dus denk dat ik zsm het hardlopen weer op ga pakken...

3. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hahaha
    Hier heb ik nooit over nagedacht of vollere vrouwen dit minder voelen maar idd!! Ik heb maatje 36/38 en voel altijd mn stuitje! In bad idd en op de glijbaan. Ook op gewone stoelen voel ik mn botten haha

Mn vriend heeft altijd last van mijn 'neu.kbotten' die twee botjes bij je heupen wAar je broek op zit zeg maar. Ze zijn behoorlijk scherp haha

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Whaha, same here. Maar hij vindt ze wel erg mooi gelukkig :)

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Harde stoel is naar idd. Bij mij aan mijn zitbeenknobbels.
    Een harde rugleuning ook! Je ruggenwervel!
    Maar ik weet niet beter.

Een op de 1e pagina schreef iemand over het warm hebben tijdens de zwangerschap. Maar dat heeft volgens mij vrijwel iedereen. Dat is hormonaal :D

6. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Hier van 50 naar 40 gegaan (zonder gbp) en inderdaad nu wel sneller koud waar ik voorheen gewoon in een tshirtje rond liep. Ook voel ik de stoel wat meer omdat er toch minder vet zit dan voorheen. Blauwe plekken gelukkig niet zo snel. Mn spieren zijn ook sneller stijf als ik maar even op de grond heb gelegen om iets onder de kast uit te pakken wat dochterlief heeft laten vallen.
    Heb er alleen nooit echt bij stil gestaan, maar klopt wel.

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hier 25 kilo afgevallen zonder pgb

maar indd ik heb er ook meer 'last' van

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb er ook soms last van.
    Laatst heb ik eens een hele nacht in dezelfde houding gelegen denk ik. Heb 2 dagen pijn aan mijn botten gehad bij mijn heup
    Maatje 34, ik kan dan wel eten wat en hoeveel ik wil. Ik wil maatje 36/38 hebben

9. Islah

Islah Niet meer actief

Ben helaas niet slank op het moment maar toen ik dat wel was (55 kg bij 1m68) voelde ik bepaalde botten ook meer. Vooral die 2 bij m'n heupen.

10. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben 56 kg en 1.68 lang, maat 34-36, maar nergens last van.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Beetje off-topic maar wel gek zeg, want toen ik 55 kg woog met dezelfde lengte dus had ik echt nog maat 38.

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.186
    113
    Kan ook je lichaamsverhouding zijn he? Of wat je prettig vind zitten. Ik weeg normaal 62 bij die lengte en zit ook in maat 38.
    Dus ik kan me voorstellen dat als ik 6 kilo minder zou wegen ik ook een maat minder heb.

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Herkenbaar! Ik ben er nog niet, maar zitten doet af en toe zo zeer :( hoop idd dat dat went

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik merk niets wat botten betreft geen lasten .
    Nou hoef ik ook niet veel meer kwijt .
    Ben 1,67 en weeg nu 68,6 was 73 kilo 5 kwijt nu , wil nog 3 kilo het liefst er af.

Droeg maat 42 nu al een lange tijd maat 38 .

15. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben aan de slanke kant (50kg, 1.67m).. en yep.. ben snel blauw en zit soms ongemakkelijk op een harde ondergrond etc. Ik weet eigenlijk niet beter.. je went er aan ;)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik heb het nu wel kouder dan eerst.

Ik was 63,5 kilo en nu 52 kilo.

Maat 34-36 heb ik nu. ( meer 34 dan 36)

Ik ben bij mijn bovenbenen en billen op zich niet heel erg dun. Dus misschien voel ik daarom mijn botten niet.

Deel Deze Pagina