Bruine afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dogs84, 7 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedenavond,

Ik ben nu 2 dagen overtijd en ook nog niks ongesteld gekomen.
    Maar vanmorgen kreeg ik 'n beetje bruine afscheiding, daarna middag tot nu niet meer gebeuren.

Afgelopen week, ik heb 2 dagen borsten wel opgezwollen als groeien en ook even pijn gevoel. Daarna weer over. Ik heb wel lichte lage rugpijn. Gisterenavond kreeg ik mijn onderbuik even steken gevoeld. Verder weet ik 't niet waarom..

En ik heb ook zwangerschapstest "clearblue" met tekst erop. En uitslag staat niet zwanger.

Ik weet 't niet meer, waarom was ik 'n beetje bruine afscheiding??

En nog even vraag, maar hoop niet van 'n rare vraag! ;)
    Hoe is 'n verschil tussen zachte en harde baarmoedermond? Als ik mag dit gewoon vragen als gewoon weten..

Alvast bedankt!!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

hoe is het nu? Ben je nog ongesteld geworden? Of is het bij de bruine afscheiding gebleven? Mogelijk is je eisprong in deze cyclus later geweest en heb je te vroeg getest. De bruine afscheiding is dat mogelijk afkomstig van een innesteling. Indien je niet ongesteld wordt zou ik over een aantal dagen opnieuw testen.
    Een harde baarmoedermond voelt als het puntje van je neus en een zachte baarmoedermond veel weker. Ik ben benieuwd. Succes!

Groetjes Monique

3. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Het is wel balen dat ik ben wel ongesteld.. Bedankt om te uitleggen!

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Wat jammer! Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina