hey meiden ik heb vandaag een 2e termijn echo gehad en alles was goed ben zo blij bij de 1e echo zijden ze dat ik nu hoog uit 8 weken kon zijn maar nu blijk ik 9,2 d dus een weekje cadau hihi maar nu mijn echte vraag hebben jullie een luek idee om het aan mijn broer enzovoort te vertellen ik heb al een zoontje van 6 maanden dit is dus de 2e alle ideen zijn welkom liefs shirley
Misschien is het wel leuk om deze mededeling als Sint/Kerstcadeau te doen. Ikzelf heb het verteld door een klein rugzakje van Nijntje te vullen met babyspulletjes (denk o.a slabbertje, sokjes, tutje etc), dit in te pakken en dan cadeau te doen... Veel succes en nog gefeliciteerd!
Grote taaipop, klein taaipoppetje... Knutseldeknutsel... Gedichtje (de rijmwoorden geintje-kleintje kunnen van pas komen). Verrassing!!!
Oh en als de Sinterklaasviering geen optie is: Ik heb indertijd een foto gemaakt van de echo en die aan de grootouders gegeven. Was erg leuk!
ik heb mijn moeder het "opa en oma" boekje gegeven... ze heeft er een hele tijd naar zitten te staren! Ze kon het niet geloven
hey meiden dan jullie wel voor de tips we gaan er zeker iets luek van maken en zal mijn verhaalals ik het vertelt heb even neer zetten liefs shirley
Mijn dochter heb ik een t-shirt aangetrokken. Aan de voorkant stond: Mag ik een hele dikke kus??? Achterkant: Want ik wordt een GROTE ZUS! Daar heb ik mijn dochter mee laten rondlopen, was wel leuk om de reacties te zien, ze zagen het totaal niet aankomen
hey ja dat is zeker heel luek aleen kan mijn zoontje nog niet eens helemaal aleen zitten hij is net 6 maandjes geweest hihi
Op het Tshirt van mn 1e stond op de voorkant "binnenkort ben ik niet meer in mijn" en op de achterkant een eendje. Kwartje viel alleen niet zo snel
je kunt ook een slab of tutje laten maken? Op het tutje zou dan alleen "broer" ofzo passen... Of een tshirt met op de voorkant "ik heb een geheimpje" achterkant "nee niet hier! In mama's buik!" die vond ik ook heeel leuk maar toen had ik mn tshirt al liggen...
nou meiden we hebben het gister duidelijk gemaakt we hebben een doosje gevuld met een blauw en een roze baby sokje en een briefje met de tekst ik zit nu ruim 2en halfe maand in mijn mama,s buik en het duurt nog zeker 7 maanden dan pas kom ik er uit.en dat hadden we ingepakt en als verlaat sinterklaas cadau gegeven ze vonden het allemaal hartstikke luek voor ons hihi liefs shirley