Lieve dames, Graag zou ik jullie even om wat hulp vragen voor het volgende; Mijn vriend heeft mij al zoooo vaak verrast met dagjes en weekendjes weg, zonder dat ik van te voren ook maar iets in de gaten had. Jullie voelen 'm natuurlijk al aankomen........ Ik heb een weekendje weg geboekt voor komend weekend! En hij heeft tot op heden echt nog helemaal NIETS in de gaten, zo leuk. Er zitten wel wat mensen in het complot; vrijdagavond gaan we namelijk zogenaamd met zijn ouders uiteten om hen te bedanken voor het klussen hier thuis, zaterdag gaat hij zijn vader helpen, aangezien die ook pas verhuist zijn en zaterdagavond viert mijn vriendin haar verjaardag, die is maandag jarig. Allemaal niet waar natuurlijk, maar moest hem toch dit weekend vrij houden..... Haha! Nu zit ik met het volge de probleem; ik heb met z'n manager geregeld dat hij vrijdag vrij is. Dus wilik hem 'sochtends verrassen met een ontbijtje en daarna vertrekken we. Maaaaar...... Meneer heeft flexibele werktijden, en heeft precies deze week in de planning staan dat hij om 07:00 uur begint. Dat houdt in dat hij om 05:45 uur opstaat....... Ik kan toch niet al voor die tijd opstaan om ontbijt te maken en hem om 05:30 al wakker maken voor te ontbijten.....!!! We gaan pas rond 09:30 ofzo vertrekken, dus dat is echt veel te vroeg. En het lijkt me zo leuk om hem die ochtend echt te kunnen verrassen, maarja.... Hoe dan?? Mijn zusje zei al; 'snachts zijn wekker uitzetten, maarja als ik dan opsta om naar beneden te gaan schrikt hij zeker van de tijd en gaat die zich snel douchen etc om naar z'n werk te gaan. Nouja..... Het is allemaal niet zo rampzalig als dat het klinkt hoor. Snap dat veel mensen zich om 101 andere dingen druk moeten maken nu... Maar misschien heeft iemand hier wel de Gouden-Tip😉!! Nou, wie de gouden tip heeft om mij uit de brand te helpen.......; laat je horen! Haha! Liefssss
Die wekker uitzetten, zo donker mogelijk houden op slaapkamer, en iedere mogelijke klok verhullen, of batterij jatten? laat m maar denken dat t 4:30 of weet ik wat is ^^
De wekker zoveel achteruit zetten zodat hij om 8 u (bijvoorbeeld) afgaat en hij denkt dat het pas 4.30 is. Veel plezier!
Hmm... Lastig! Ik weet niet hoe goed zijn biologische klok werkt, maar ik zou gewoon om half zes wakker worden in de veronderstelling dat ik mij heb verslapen. Ik weet niet of jullie altijd tegelijkertijd op bed gaan, maar ik zou een kaartje schrijven en deze de avond ervoor op zijn kussen leggen. Hierin kun je cryptisch of heel duidelijk vermelden dat je een verassing hebt en hij vrijdagmorgen zijn wekker dus niet hoeft te zetten. Wat de verassing is hoef je niet te zeggen. Dat merkt hij wel als jij met het ontbijt komt.
En als je z'n manager nog even belt of dat hij een mailtje wilt sturen dat een collega een dienst wil ruilen? Hij de late dienst en die collega de vroege dienst?
Dat gaat helaas niet lukken.... Hij is ambtenaar en werkt niet in diensten. Hij kan flexibel beginnen tussen 07:00 en 09:00 en hij had voor zich zelf gepland om deze week om 07:00 te beginnen! Nou gebeurt dat ook niet altijd hoor, vandaag is die ook pas om 08:30 begonnen uiteindelijk...... Maar.... Er zitten wellicht wel wat goede ideeën bij, iedereen Bedankt alvast voor de reacties!! Meer tips zijn welkom!
Kun je zijn manager geen mailtje laten sturen dat er die ochtend werkzaamheden zijn aan het netwerk en ze dus pas om 9 uur in hun systemen kunnen en dus hun werk kunnen doen? Zoiets?
Idd zijn wekker verzetten en als je wil voorkomen dat hij snel naar zijn werk gaat alle deuren opslot draaien en de sleutels verstoppen!
Ok, maar nog een ander idee, zie dat je 31 weken zwanger bent. Ik zou je man vertellen dat je een extra controle hebt afgesproken (net alsof natuurlijk...) ? Over de klok verzetten... bij mij zou dat niet werken ik word altijd op het juiste moment wakker. Ook als ik op een ander tijdstip op moet staan.....
Wekker verzetten en als bij merkt dat hij zich heeft verslapen en gaat douche en al. Beneden de tafel gezellig klaar maken en daar samen ontbijten
Pff lastig hoor.. Ik zou idd de klokken verzetten, of zeggen dat je naar de VK moet en of hij wat later kan beginnen zodat ie mee kan?