Hoi meiden, Ik weet niet wat ik vandaag heb maar voel me de hele dag al zo vreselijk depri. Heb alleen maar zin om te huilen en voel me onbegrepen. Ben nu 35 weken zwanger en was gisteren op een feest. Op een of andere manier voelde ik me daar zo eenzaam: iedereen was wild aan het dansen en ik stond maar een beetje aan de kant met m'n spa-tje. Had het gevoel dat ik er helemaal niet meer bij hoorde, en baalde op dat moment eigenlijk voor het eerst echt van het zwanger zijn (en voelde me daar natuurlijk meteen weer schuldig over). Vandaag de hele tijd harde buiken en kramp, waardoor mijn grootste prestatie het vouwen van babykleertjes is geweest herkent iemand dit gevoel of ligt het aan mij? Liefs Rus05
Ik ben zelf nog maar kort zwanger maar ik denk dat dit soort dingen er gewoon bij horen. T zullen vast de hormonen zijn... Vanavond lekker vroeg naar bed dan is het gevoel morgen vast weer over. Sterkte
Hoort er jammer genoeg helemaal bij! Je leven is nu al aan het veranderen en daar moet je ook gewoon aan wennen. Daarbij zijn de hormomen lekker aan de gang . Heb afgelopen vrijdag zo'n dag gehad. Alleen maar op de bank gezeten en veel zitten huilen om niks. Gelukkig was de volgende dag alles beter. Verplicht jezelf niks, je loopt tegen het einde van je zwangerschap aan. Het is niet erg om een paar dagen niks te doen! Succes meis en ik hoop dat je nog een fijne zwangerschap hebt en goede bevalling krijgt!