Michelle, aangezien je testen donker blijven..misschien voor Kerst al een testje wagen?😉 Ik ben klaar met die testen. Was er vanochtend helemaal emotioneel door. Daarom hebben we samen besloten te stoppen met testen, gewoon netjes op doktersadvies mijn menstruatie af te wachten en dan lekker ontspannen opnieuw beginnen in het nieuwe jaar. Mocht ik afgelopen donderdag zwanger zijn geraakt dan is dat wel heel toevallig bij 1 dat onveilig klussen dus. Pffff.. De testen zijn nu ook op. Het geeft me eigenlijk wel een opgelucht gevoel. Kom maar op met die menstruatie !!
Sofie13, ik hoop op een mooi nieuwjaar voor jou! Fijn dat het oplucht voor je Vandaag was mn ovutest beduidend donkerder dan vorige dus ik heb hoop dat ze goed aanslaan bij mij!
sofie 13, ja ik denk ook niet dat ik me kan beheersen, dus ik denk dat ik al eerder ga testen dan kerst, vandaag heb ik wat roze afscheiding verloren, dus misschien innesteling. ach ja je weet hoe het gaat, positieve dingen jezelf aanpraten heb dit iedergeval nog niet eerder gehad. Ik hoop voor jou dat het ook gelukt is snap dat het moeilijk is als je je menstruatie moet afwachten hoor, ik kan het ook niet zo goed..
Spannend Michelle ! Dat worden misschien fantastische feestdagen voor jou! Houd je me op de hoogte ? Ik weet dat er maar 1 keer voor nodig is, maar ik heb nog maar 1 eileider hè dus het is afwachten maar ...
Mijn collega die heeft ook nog maar 1 eileider, ze is een tijdje daarom verdrietig geweest omdat ze bang was dat het helemaal niet meer zou lukken.. ze is na 1 jaar toch zwanger geraakt., hou hoop ik hou je op de hoogte ik ga van de week een testje wagen !!
Vanochtend een testje gewaagd. Nog geen positief resultaat. Zondag moet ik ongesteld worden . Hoop het natuurlijk niet. Had het weekend veel buikkrampen, pff zo zenuwslopend.
Jammer Michelle ! Maar je bent inderdaad nog vroeg. Wat voor test heb je gebruikt ? Ik heb dus geen flauw idee of ik eisprong heb gehad. Maar ik heb al enkele dagen enorm pijnlijke liezen en af en toe kramp in onderbuik. Ook gespannen borsten. Stel dat het waar zou zijn...Maar het kan net zo goed dat mijn menstruatie er aan komt. Maar dat zou ik niet erg vinden ..nieuw start punt..
haaii ik ben nu 2 dagen overtijd, gisteren een negatieve test in mijn handen gehad, ben nu benieuwd of mijn eisprong later was waardoor mijn cyclus langer duurt of dat het wachten echt de moeite waard is deze keer, anders ronde 8 in. Hoe is het bij jou sofie 13?
ik heb trouwens de kruidvat 2 voor 5 gebruikt.. hoor daar altijd wel positieve verhalen over. maarja je weet het nooit, ik wacht nu tot zaterdag met testen als ik niet ongesteld word.
Goedemorgen Michelle, Ah wat een onzekerheid hè ! Tja je leest hier dat ze altijd heel vroeg positief testen met de kruidvat maar heb ook gelezen dat niet alle vrouwen voor of net na nod al positief testen maar veel later pas.. Het stomme is dat je alleen maar kunt wachten en zaterdag inderdaad weer testen .. Ik wacht op mn eerste menstruatie na de bbz. Of dus niet...maar kleine kans dat het raak is.. Gisterenavond op de huisartsenpost beland met klachten bij de wond en koorts.. aangedrongen tot een echo en gelukkig niets te zien. Ze kon wel vertellen dat mn eisprong was geweest. Dus ben opgelucht dat het dus nog werkt na de operatie ... Verder had ik heeel pijnlijke borsten maar van die pijn is bijna niets meer over nu..Dus lekker wachten op menstruatie en opzich is dat niet erg. Dan heb ik het bewijs dat het daar allemaal nog werkt beneden .. Hou je me op de hoogte Michelle. Ben benieuwd !!
Ik testte ook bijna alle zwangerschappen na nod pas positief. Ook een keer 6 dagen later.. Deze zwangerschap als enige 2 dagen voor nod; een knaller . En testte altijd met kruidvat 2v5. Hoop dat jij het jaar goed kan afsluiten Michelle
Ik ben ongesteld geworden!!! Eindelijk weet ik weet waar ik sta na die buitenbaarmoederlijke zwangerschap en kunnen we verder !!
Ik testte ook met de ovulatietesten van action en bij mij knalde hij ook niet zo hard dus kan goed dat je je piek wel gehad hebt... bij mij was het wel zo... heb nu een lichte posi zwangerschapstest...