Ik hoop dat iemand me kan helpen! (Mijn kaartje staat onder m'n ticker) FF gaf eerst een ei aan op 12 april. Kon ik me wel in vinden, gezien de temperatuurstijging erna. Tot ik dus op 16 april opeens weer een dip had. Ik gebruik sowieso iedere dag ovulatietesten, maar test bijna nooit echt positief. Wel streepjes, of omo testen, een van de twee. Op de 16e testte ik opeens WEL positief! Yes! Fijn! Toch weer eens een positieve ovulatietest! Dat ingevoerd in FF en hij maakte er daarna ook een mooi kruis van, dit keer dus op 16 april. De 18e is mijn temp erg hoog, maar voelde ik me ook echt niet lekker en weet het daaraan. En daarna, hop, weer naar beneden. Ik snap er echt niets van. Had eerst aangegeven op de 18e "fever", zodra ik dat doe, zet hij geen enkel kruis neer. Nu ik de 18e gewoon heb laten staan, zet hij een stippellijn op de 13e. Ik temp overigens heel consequent iedere dag om 5.30uur! Ik heb de + en - van de ovulatietesten eruit gehaald, omdat FF dan helemaal in de war raakte, volgens mij heb ik FF een kleeeeein beetje overspannen gemaakt . Wat denken jullie? Iemand? Help?
Hoe het er nu bijstaat snap ik wel waarom F je kruis daar neer zet. Maar ja als je daarna pas een positieve ovu test hebt gehad zou ik die toch ook er bij zetten en dan eventueel je temp waar je je zo slecht voelde op "discarded" zetten ipv fever. En dan denk ik dat je kruis logischer staat op de 16e.
Bedankt voor jullie reacties! Esther15, ik heb de temp van 18e op discarded gezet en mijn positieve ovulatietest toegevoegd. Nu zet FF geen nieuw kruis... Nana84, ik ga er vanuit van niet, aangezien ik normaal echt omo ovulatietesten heb, of een heel vaag streepje. Het streepje werd een positieve test en daarna nam het weer af. Inmiddels gewoon omo test. Dus vandaar dat ik niet denk dat ie nog komt. Zit ook op dag 27 nu.
Ik heb de hoge temp en de positieve ovu neergezet (dus niet discarded). Dan maar afwachten... Al vind ik het wel een vreemd kaartje! Nu heb ik inderdaad een kruis op de 16e, snap alleen nog steeds de dip van vandaag niet.