schoenen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door boxertjes, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ons meisje is nu 6 maanden. ik wil voor de winter schoentjes kopen, dan mag ze ook mee op de fiets dus is wel nodig. maar ik heb echt geen idee welke maat ik moet nemen. ik heb schoenen liggen maat 17 maar die krijg ik al niet meer aan.
    ik zou nu al graag schoenen willen gaan kopen maar hoe weet ik welke maat ze over drie maanden heeft.

iemand tips?

welke maat hadden jullie kindjes rond de acht maanden?

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

www.baby-slofje.nl

Je kunt dr voetjes zelf opmeten en dan zie je wat voor maat ze nodig heeft.
    Mijn meisje is heel klein dus daar heb je nix aan ( nu 2 jaar en maat 19)

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zou ze pas kopen op het moment dat je zo ook wil gaan aandoen. Soms hebben kindjes ineens een groeispurt.
    Ik zou gewoon van de lekkere leren slofjes kopen. Lekker soepel en warm en winddicht dus geen koude voetjes. Dit soort slofjes blijft ook goed zitten vaak beter als van die slofschoentjes.

Je hebt ze van allerlei merken:
    Boumy
    Roosjes
    Bobuxx
    Oxxy enz

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn kinderen hadden op die leeftijd slofjes en dat zou ik je ook gewoon aanraden, ze hebben ook heerlijk warme gevoerde slofjes. Aan schoenen is ze pas toe als ze al een aantal weken zelfstandig loopt. Ik zou ook niet nu al gaan kopen bijv die van aapies hebben ze altijd wel en ik zou iets uitzoeken als je ze nodig hebt. Bestelmaat staat op de site je moet zelf de voetjes meten in cm, mijn zoontje had toen nog xs en heeft nu s. Maar de maat hangt af van het slofje dat je uitkiest.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    voor over 3 maanden zou ik niets kopen, zonde van je geld! Bestellen als je ze nodig hebt - leveringen zijn tegenwoordig hartstikke snel. Ik vind een maand vooruit nu al vroeg, zéker met schoentjes.
    Zelfs voor onze oudste van 3 - die zit nu tussen 2 maten in een beetje, dus ik ga pas kopen over een week of 3 . Maar misschien been ik ook wel niet heel kieskeurig...

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn advies zou ook zijn om nog even te wachten. Zonde als je nu wat koopt en ze het over 3 maanden niet meer past. Ik koop hier wel eens Leren babyslofjes | Babyschoenen

Deel Deze Pagina